Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم جشن ازدواج 31 زوج جوان شهر سیل‌زده پل‌دختر به همت جمعیت امام رضایی‌ها در شب یلدا برگزار می‌شود.

به گزارش برگزاری فارس از خرم‌آباد، جمعیت امام رضایی‌ها، به عنوان یک سازمان مردم نهاد (NGO) با ماموریت بین‌المللی در جریان فوریت‌ها و حوادثی از قبیل زلزله، سیل و مسائلی از این دست، از ساعات اولیه سیل در اوایل سال 98 در استان لرستان تا به امروز حضور پررنگ داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 و امروز بعد از گذشت ۸ ماه از سیلاب عظیم، جمعیت امام رضایی‌ها با راهبری یادگار جبهه‌های دفاع مقدس حاج حسین یکتا، برای ۳۱ زوج جوان شهر سیل‌زده پل‌دختر مراسم جشن عروسی به همراه اهداء جهیزیه در شب یلدا خواهد داشت.

در این اقدام، با شناسایی زوج‌های جوان که جهیزیه‌های خود را در جریان وقوع سیل از دست داده‌اند، و توان تهیه جهیزیه را نداشته‌اند، ۳۱ دست جهیزیه شامل؛ ۴۳ قلم کالای لوازم اصلی از جمله یخچال، فرش، کلیه لوازم آشپزخانه، لباسشویی، جاروبرقی و... تهیه و تقدیم آن عزیزان شد.

گفتنی است در این مراسم، بیش از ۱۷۰۰ نفر از اقوام عروس و دامادها دعوت شده و مهمان جمعیت امام رضایی‌ها خواهند بود که هزینه‌های مربوطه تماماً توسط هموطنان خیر و نیکوکار از سراسر کشور جمع‌آوری شده است.

خیرین ارجمند می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #888*780* از طریق تلفن‌های همراه خود اقدام به واریز کمک‌های نقدی نموده و یا درصورت تمایل به پیوستن به جمعیت امام رضایی‌ها با شماره تلفن 02178080 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سیل ازدواج زلزله شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۰۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در ارومیه

دریافت 78 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم عزاداری در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد.

کد خبر 6096054

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) در پلدشت
  • برگزاری جشن‌های مادرانه در مساجد برای ترغیب مادران به فرزندآوری
  • برگزاری مراسم عزاداری در ساوجبلاغ
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفرصادق(ع) در ارومیه
  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد+فیلم
  • برگزاری مراسم عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در ارومیه
  • مراسم عزاداری‌های خود را در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) با ما به اشتراک بگذارید
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • ماجرای صف انتظار زوجین و تاخیر در پرداخت وام ازدواج پیگیری شد