Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، احمد فعله گری اظهار داشت: از مجموع نزدیک به ۵۳۰ هزار مشترک در این استان، ۴۹۵ هزار و ۱۲۷ اشتراک در بخش خانگی، ۳۲ هزار و ۴۶۳ اشتراک در بخش تجاری و دو هزار و ۲۸۱ اشتراک سهم بخش صنعتی بوده است.

وی افزود: در سال جاری تعداد ۵۸ روستای استان کردستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده و عملیات گازرسانی به ۱۵۶ روستا در حال اجرا است که برای تحت پوشش قرار گرفتن این تعداد روستا بیش از ۷۰۰ کیلومتر شبکه گذاری صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز کردستان ادامه داد: تاکنون ۱۰ هزار و ۶۳۴ کیلومتر شبکه گذاری شهری و روستایی انجام گرفته است که از این میزان سه هزار و ۳۶۵ کیلومتر در بخش شهری و هفت هزار و ۲۶۹ کیلومتر در بخش روستایی به اجرا درآمده است.

فعله گری همچنین از نصب ۲۶۷ هزار و ۲۱۲ انشعاب در سطح استان خبر داد و یادآور شد: از این میزان تعداد ۱۵۷ هزار و ۳۷ انشعاب شهری و ۱۱۳ هزار ۹۰ انشعاب روستایی است.

وی در پایان سخنان خود تعداد روستاهای گازدار استان کردستان را هزار و ۲۳۰ مورد عنوان کرد.

کد خبر 4803082

منبع: مهر

کلیدواژه: گاز رسانی شرکت گاز کردستان بوشهر ایلام تعطیلی مدارس گرگان شهرکرد قزوین خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند یاسوج بارش برف شیراز بارش باران هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۰۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی گاز در کرج

این شرکت در نظر دارد نسبت به قطع گاز شهری قسمتی از کرج به آدرس کلاک پایین خیابان نیایش بعد از پل راه آهن حد فاصل نیایش ۱ و ۲ و ۳ و فرعی های منتصب در روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۸ تا ۱۷ قطع نماید. 

از ساکنین درخواست می گردد تمهیدات لازم را پیش بینی کنند.

بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکین اقدام لازم معمول خواهد شد.

شایان ذکر است به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است. در صورت نیاز، مشترکین می توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گازرسانی تماس حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • افزایش یک‌هزار کیلومتری طول خطوط لوله انتقال نفت در سال جاری
  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • اطلاعیه قطعی گاز در کرج
  • بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز
  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود
  • ایجاد ۵ هزار مترمکعب ظرفیت مخازن آب در طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های کردستان
  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه