Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@13:06:58 GMT

جشنواره فیلم «سینماحقیقت» در بوشهر گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۸۰۶۰۰

جشنواره فیلم «سینماحقیقت» در بوشهر گشایش یافت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در آیین افتتاحیه این جشنواره گفت: فراخوان جشنواره سینما حقیقت در هشت بخش مسابقه ملی، مسابقه بین‌الملل، جایزه شهید آوینی، مسابقه فیلم‎های مستند کارآفرینی، بخش‌های جنبی ملی و بین‌المللی، بازار بین‌المللی فیلم مستند، کارگاه‌های تخصصی و نکوداشت منتشر شد.

فاطمه کرمپور افزود: این رویداد فرهنگی هنری در بوشهر با اکران فیلم های مستند جشنواره در مجتمع فرهنگی و هنری آفتاب شهر عالیشهر با همکاری انجمن سینمای جوانان استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در قالب این جشنواره هفت فیلم قرقبان، خانه سنگی، آنها، قیچی، آبشار، جمیله و روایت سیل طی مدت دو روز در بوشهر اکران می‌شود.

کرمپور عنوان کرد: این برای نخستین بار است که این جشنواره ملی در خارج از مرکز استان اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: زیرساخت‌ها نقشی مهم در تحقق این امر مهم دارند که با توجه به استانداردهای لازم، تصمیم به برگزاری مهمترین رویداد مستند در شهر جدید عالیشهر گرفته شد.

کرمپور افزود: برگزاری جشنواره‌ها و برپایی نمایشگاه‌ها می‌تواند در رشد و ارتقای حوزه‌های مختلف فرهنگ و هنر استان بوشهر کمک کند.

فیلم‌های سیزدهمین جشنواره فیلم مستند سینما حقیقت در ۱۹ استان اکران می شود که محل برگزاری این رویداد در استان بوشهر روزهای ۲۹ و ۳۰ در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب شهر عالیشهر است.

برچسب‌ها بوشهر جشنواره ملی فرهنگی مستند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر جشنواره ملی فرهنگی مستند بوشهر جشنواره ملی فرهنگی مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۰۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری -بوشهر

ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی با معرفی برترین‌ها با حضور قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روستای سرکره استان بوشهر به کار خود پایان داد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079234 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نمایش مستند «مدرسه در دست بچه ها» در موزه سینما
  • اختتامیه ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری -بوشهر
  • تجربه حضور «رویاباف و قاضی» در کانادا/ ماجرای خانم قاضی چیست؟
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • کارکرد انتقادی و راهبری فیلم های مستند کمرنگ شده است
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی