Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان رضوی در مورد ایده بانک طلا گفت: ارزش زیورآلات بانوان خراسانی حدود ۲۰۰ هزار میلیارد ریال برآورد می‌شود که خانواده‌ها می‌توانند از این ظرفیت و دارایی راکد برای دریافت تسهیلات از بانک ها به عنوان ضمانت استفاده کنند.

به گزارش قدس  آنلاین، علیرضا رزم‌حسینی مطرح کرده که هم‌اکنون حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان ارزش زیورآلات بانوان خراسانی برآورد می‌شود و خانواده‌ها می‌توانند از این ظرفیت و دارایی راکد برای حل مشکلات خود در حوزه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
به این معنا که این طلاهای راکد، با انتقال به بانک‌ها به عنوان وثیقه و ضامن مطرح (بانک به ارزش ریالی طلا به خانواده وام بدهد) و وام‌های اشتغال به خانواده‌ها پرداخت شود؛ خانواده‌ها هم – در صورت علاقمندی - با این وام‌ها بتوانند مشاغل خرد خانگی ایجاد کنند. موضوع این است که اصل طلا برای خانواده باقی می‌ماند و فقط حکم وثیقه را دارد، هر زمانی هم که فرد بخواهد آن را از بانک طلب کند می‌تواند عین طلا را دریافت کند.
این طرح در حد یک ایده به بانک مرکزی هم اعلام شده است. بنابراین طرح «بانک طلا» خواهان ایجاد منابع مالی براساس سرمایه‌های راکد خانگی است. خانواده‌ها از این مسیر می‌توانند با وام‌های بانکی اشتغال‌های خانگی ایجاد کنند. بنابراین طلا بعد از ارائه به بانک، برای دریافت تسهیلات و وام می‌تواند به سرمایۀ اولیه برای تولید و اشتغالزایی تبدیل شود.
منبع: استانداری خراسان رضوی 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سکه و طلا علیرضا رزم حسینی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۰۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در شورای ششم شهر اصفهان سعی کردیم رونق بوستان‌های خانواده‌محور که در چند منطقه وجود دارد، همچنین بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان محقق شود.

فرزانه کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: روز شوراها را به همه کسانی که در این حوضه فعالیت می‌کنند تبریک می‌گویم؛ کار در نهاد شورا مسئولیتی است که فراتر از جایگاه آن، گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات شهروندان و تجلی اراده آن‌ها در حکمرانی و مشارکت در اداره شهر است.

وی افزود: با توجه به اینکه به دلیل مشغله زیاد سایر کمیسیون‌ها، بر مسائل مربوط به بانوان کمتر تمرکز می‌شد، در کمیسیون خانواده رونق بوستان‌های خانواده‌محور که در چند منطقه وجود دارد، همچنین بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان پیگیری شد، همچنین سعی کردیم بتوانیم در زمینه‌های تفریح کارهای بهتری انجام دهیم.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در حوزه حمل‌ونقل بیشترین برنامه‌ریزی در شورای ششم انجام شده است، چراکه هوای اصفهان آلوده است و باید برای افزایش زیست‌پذیری آن تا تحقق شهر زندگی تلاش می‌کردیم.

کلاهدوزان بیان کرد: یکی از دستاوردهای شورای ششم اصفهان تشکیل کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان است که برای نخستین‌بار شکل گرفت و امیدواریم به اهداف مدنظر برسیم.

وی با اشاره به بهترین روز کاری خود در طول فعالیت شورای اسلامی شهر عنوان کرد: زمانی که ۱۰۰ اتوبوس هم‌زمان باهم وارد خطوط حمل‌ونقل عمومی شهر اصفهان شد و همه راننده‌ها و اتوبوس‌ها در کنار هم قرار داشتند، صحنه زیبایی را ایفا کردند و خاطره‌ای خوش در ذهن من نقش بست.

کد خبر 747889

دیگر خبرها

  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد ؟
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد؟
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق