Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@18:20:45 GMT

عرضه خدمات به فرهنگیان؛ کاری درخور تحسین است

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۸۱۰۰۹

عرضه خدمات به فرهنگیان؛ کاری درخور تحسین است

تابش، بیان کرد: عرضه خدمات به قشر شریف و انسان‌ساز فرهنگیان، کاری درخور تحسین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «محمدرضا تابش» با حضور در مرکز آموزشی و درمانی فرهنگیان استان یزد ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز و گفت‌وگو با مسئولان و مراجعین از قسمت‌های در دست احداث این مجموعه ازجمله مرکز جراحی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نیز دیدن کرد.

همچنین در طی برپایی جلسه‌ای با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و بهسازی مدارس استان یزد؛ با تشکر از دست‌اندرکاران سابق و فعلی این مجموعه و خیرین نیک‌اندیش؛ در خصوص نحوه تکمیل و تجهیز آن بحث و تصمیم‌گیری شد.

نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی درروند این بازدید با تأکید بر لزوم به کار بستن تلاش‌ها برای خدمت‌رسانی به قشر فرهیخته و معزز فرهنگیان اظهار داشت: عرضه خدمات به قشر شریف و انسان‌ساز فرهنگیان، کاری درخور تحسین است و چون نیت و بانی خِیری در این پروژه فعالیت داشته است ان‌شاءالله به ثمر خواهد نشست.

وی اضافه کرد: نهادینه شدن درمان و مراقبت‌های بهداشتی و پیشگیرانه به خصوص در بین دانش آموزان اهمیت دوچندانی دارد.

لازم به ذکر است که مرکز آموزشی-درمانی فرهنگیان یزد دارای بخش‌هایی همچون آزمایشگاه، رادیولوژی، دندان‌پزشکی، کلینیک تخصصی، پاراکلینیک، فیزیوتراپی و... است که روزانه ۱۳۰۰ نفر که عمدتاً از فرهنگیان هستند پذیرش می‌شوند.

پایان پیام/680

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات نماز جمعه مسجد خطبه های نماز جمعه مسجد طرح ملی فهما خطبه نماز جمعه انتخابات مجلس شبستان یزد فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۱۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت ارز مرکز مبادله‌ای ۹ اردیبهشت؛ افزایش قیمت دلار و یورو

به گزارش خبرگزاری مهر، هر اسکناس دلار امروز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با ۱۶۱ تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته شنبه (۸ اردیبهشت)، ۴۴ هزار و ۳۵۹ تومان داد و ستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز با ۳۰۰ تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل ۴۱ هزار و ۴۱۸ تومان معامله شد؛ قیمت هر اسکناس یورو نسبت به روز کاری گذشته با افزایش ۲۲۲ تومانی به ۴۷ هزار و ۴۵۴ تومان و حواله آن، ۴۴ هزار و ۴۱۸ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری با ۴۴ تومان افزایش قیمت به ۱۲ هزار و ۷۸ تومان رسید و حواله درهم ۱۱ هزار و ۷۸ تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته افزایش اندکی داشته است.

کد خبر 6091312

دیگر خبرها

  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای / دلار کاهشی شد
  • قیمت ارز مرکز مبادله‌ای ۹ اردیبهشت؛ افزایش قیمت دلار و یورو
  • عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند
  • روند کاهشی نرخ ارز درپی شکست بازار از مرکز مبادله
  • قیمت دلار چقدر شد؟ / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای/ دلار چند شد؟