Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@16:12:02 GMT

واحدهای صنعتی تعهدات اجتماعی خود را عملی کنند

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۸۱۱۴۴

واحدهای صنعتی تعهدات اجتماعی خود را عملی کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا تابش، جمعه شب در نشست مسئولان ورزش شهرستان اردکان با معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به پیشرفت‌های خوب ورزشی که طی چند سال اخیر در شهرستان اردکان اتفاق افتاده است، اظهار داشت: ورزش اردکان متحول شده و این امر مرهون تلاش مربیان، پیشکسوتان، بازیکنان همچنین اداره ورزش و جوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه باید به ورزشکاران و مربیان اردکان اعتماد بیشتری شود، افزود: در کنار اعتماد به ورزشکاران و فعالان ورزشی اردکان باید در راستای توسعه زیرساختها نیز اقدامات جدی انجام شود.

تابش همچنین بر ضرورت شناخت استعدادهای ورزشی در شهرستانها تاکید کرد و گفت: بسیاری از استعدادهای ورزشی از دل شهرستانها بیرون می آیند و می‌توانند در میادین بین الملی درخشش بسیار خوبی داشته باشند بنابراین به نظر می‌رسد باید اصل و اساس ورزش را به استعدادیابی و حمایت از استعدادها اختصاص دهیم.

نماینده مردم اردکان در مجلس با اشاره به پروژه‌های نیمه کاره ورزشی در اردکان عنوان کرد: امسال چند میلیارد تومان به تکمیل این پروژه‌ها اتفاق افتاد که امیدواریم با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان در شهرستان اردکان، اعتبار خوبی به تکمیل پروژه‌های شاخص و مهم اختصاص یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسائل و مشکلاتی که هیئت‌های ورزشی برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای خود دارند، بیان کرد: سالی ۵۰۰ میلیون تومان به هیئت‌های ورزشی اختصاص می‌یافت اما بخشی از این پول برای تکمیل پروژه‌های عمرانی صرف می‌شد که امیدواریم این مقادیر جبران شود.

تابش با اشاره به موفقیت‌های ورزش شهرستان اردکان عنوان کرد: تیم والیبال خاتم ویترین ورزش اردکان است و امیدواریم شاهد حمایت‌های جدی‌تر از ورزش شهرستان اردکان از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و وزارت متبوع باشیم.

کد خبر 4803160

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد محمدرضا تابش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد بوشهر ایلام تعطیلی مدارس گرگان شهرکرد قزوین خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند یاسوج بارش برف شیراز بارش باران هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۱۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،فرماندار بردسکن گفت:پس از تاخیر در اجرای  طرح ساختمانی درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن وپیگیری‌های بعمل آمده تامین اجتماعی در مدت ۱۸ ماه این طرح را تکمیل و در سال آینده شاهد بهره برداری از این طرح در شهرستان بردسکن خواهیم بود.
دهقان زاده با بیان اینکه در ماه‌های آینده و پس از صدور پروانه عملیات اجرایی این پروژه طبق قرارداد شروع عملیات ساختمانی را شاهد واین نوید داده شد که در سال آینده خدمات درمانگاه تامین اجتماعی را در شهرستان داشته باشیم.
دهقان زاده افزود: خوشبختانه این طرح به لحاظ تزریق اعتباری در ردیف پروژه‌های کددار کشور قرار گرفته است و سازمان تامین اجتماعی در تخصیص بودجه و تجهیزات درمانگاه تامین اجتماعی موافقت خود را اعلام که پس از اخذ پروانه ساختمانی بلافاصله عملیات اجرایی این پروژه که سال گذشته با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور کلنگ آن به زمین زده شد شروع می‌شود.
وی داشتن درمانگاه تامین اجتماعی را در شهرستان بردسکن با توجه به وجود راه‌های مواصلاتی و بیش از ۳۶ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی یکی از ضروریات دانست و گفت: همواره یکی از مطالبات مردم شهرستان بردسکن داشتن درمانگاه تامین اجتماعی بوده است که خوشبختانه این مهم تحقق پیدا کرد و تمام تلاش ما بر این است با توجه به پای کار بودن سازمان تامین اجتماعی سال آینده این پروژه تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرد.
 کلنگ ساخت درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن سال ۱۳۹۸ به زمین زده شد.

 

دیگر خبرها

  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • تعهدات وزارت نفت در بخش درمان بوشهر نیازمند بازنگری جدی است
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی