Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: دانشگاه رازی براساس ارزیابی‌های بین‌المللی در بین ۱۰ دانشگاه جامع برتر کشور قرار دارد.

فرزاد ویسی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: دانشگاه رازی در دومین ارزیابی بین المللی نظام رتبه‌بندی ISC در بین ۱۰ دانشگاه جامع برتر کشور قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویسی اضافه کرد: اخیرا پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC، برای دومین سال متوالی نظام رتبه بندی بین‌المللی خود را منتشر کرده است. در این نظام رتبه‌بندی بین‌المللی در سال گذشته ۱۶۰۳ و امسال ۲۰۰۵ دانشگاه در سطح بین‌المللی ارزیابی شده است.   بیشتر بخوانید: رتبه ۱۱۰۰ تا ۱۲۰۰ دانشگاه رازی در رنکینگ جهانی / ۶۵۰ مقاله isi حاصل کار گروه تحصیلات تکمیلی است دانشگاه سمنان در حوزه مقالات کیفی و Q۱ جزو دانشگاه‌های رو به رشد کشور است
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی کرمانشاه بیان کرد: معیار قرار گرفتن در نظام رتبه‌بندی بین‌المللی ISC این است که حداقل ۸۵۰ مدرک از سوی دانشگاه مورد نظر در بین سال‌های ۲۰۱۷- ۲۰۱۵ در پایگاه WOS به ثبت رسیده باشد.
وی اظهار کرد: منبع گردآوری داده‌ها در این نظام رتبه‌بندی، پایگاه‌های اطلاعاتی USPTO، WOS، Incite هستند. شاخص‌های این نظام در چهار بخش (شاخص‌های پژوهش، آموزش، فعالیت‌های بین‌المللی و نوآوری) قرار دارند.   معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی کرمانشاه یادآور شد: در دومین ارزیابی دانشگاه‌های جهان از سوی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، ۴۳ دانشگاه از ایران موفق شده‌اند در این نظام رتبه بندی قرار گیرند و دانشگاه رازی با رتبه ۱۶۰۰-۱۴۰۱، در بین ۱۰ دانشگاه جامع برتر کشور قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه رازی کرمانشاه دانشگاه های برتر پژوهش و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۱۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟

رئیس اداره داروخانه های سازمان غذا و دارو از رتبه بندی داروخانه ها براساس شاخص شفافیت و برخورد مطابق قانون با آنها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان غذا و دارو، مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه‌بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی از رتبه بندی داروخانه ها براساس شاخص شفافیت و برخورد مطابق قانون با آنها خبر داد و افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز شد و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد، همچنین در ادامه برای سایر داروهای دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

کد خبر 749342

دیگر خبرها

  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/بازدید بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر از نمایشگاه در سال ۱۴۰۲
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی