Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابرگزاری مرحله استانی جشنواره تلاوت‌های مجلسی در سیستان و بلوچستان این مرحله از جشنواره به پایان رسید و قرعه‌کشی فینال روز دوشنبه ۲ دی و فینال ۵ و ۶ دی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس؛ مرحله استانی جشنواره تلاوت‌های مجلسی با برگزاری مرحله استانی در سیستان و بلوچستان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت شب گذشته در زاهدان برگزار و نهایتاً مصطفی سرگزی به عنوان برگزیده استان جواز حضور در مرحله کشوری را بدست آورد.

 

با این رقابت مرحله استانی جشنواره به پایان رسید و ۴۱ نفر جواز حضور در مرحله کشوری را بدست آوردند که اسامی آنها به شرح ذیل است؛

علی علی‌نژاد، ناصر اقبالی‌فام، وحید سیاح، محمد اسماعیلی، رسول تمجید، محمدرضا زینعلی، علی‌اصغر قدیری، وحید خزایی، عبدی، بیات، محمد‌رضا محمدی، وحید سازنده، انصاری‌پور، سوختانلو، شم‌آبادی، حسین مجدمی، جاسم موسوی، یوسف قنبری، علی قنبری، مصطفی سرگزی، هادی افخمی، مسعود لطفی، علی چینی‌ساز، کعبی، رسول دوست‌محمدی، امین عبدی، امیرحسین میرکریمی، امیرحسین رحمتی، کریم بیانی، مجید جدیدی، یوسف جعفرزاده، احسان بیات، حسین شالچی، محمد طاهایی، عادل تقی‌پور، ابراهیم فلاح تبسم چهره، محمدی، مهدی شایق، محمد کریم‌نیا، عبد‌الصمد مرزوقی، مهدی پاپی، محمد بهرامی، نصیری

قرعه‌کشی مرحله نهایی روز دوشنبه برگزار می‌شود و این افراد به علاوه قاریان عنوان‌دار بین‌المللی باید در مرحله کشوری در ۵ گروه در ۵ نقطه از استان تهران با هم رقابت کنند. برگزیدگان هر گروه به عنوان نفر اول کشور راهی جشنواره فجر تلاوت می‌شوند که ۲۷ دی‌ماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن سیستان و بلوچستان جشنواره رقابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۱۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی حسن‌پور دانشجوی رشته ساخت و تولید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در مقطع کاردانی پیوسته با شرکت در مسابقات استانی پرس سینه، موفق به کسب مقام نخست و قهرمانی این دوره از مسابقات و راهیابی به مسابقات کشوری شد.

مسابقات پرس سینه قهرمانی استان فارس با حضور هشت تیم از شهرستان‌های استان فارس توسط هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان فارس برگزار شد و حسن‌پور دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز موفق شد در وزن ۵۹ کیلوگرم با رکورد ۱۰۵ کیلوگرم ضمن کسب مقام نخست و قهرمانی این دوره از مسابقات در رشته پرس سینه بدون لوازم به مسابقات کشوری که ۲۳ اردیبهشت‌ماه به میزبانی مهاباد در استان آذربایجان غربی برگزار شود، راه یابد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز تاکنون مقام‌های متعددی را در سطح استانی و کشوری کسب کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد
  • در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید
  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان امیریه دامغان برگزار می‌شود
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • پایان داوری آثار نخستین جشنواره هنری «گنجینه مِهر»
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی