Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه وزارت آموزش و پرورش، در اجلاس مدیران کل استان‌ها که در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، گفت: در زمینه واگذاری مسکن ویژه فرهنگیان و براساس تفاهم صورت گرفته ۴۰ درصد از پروژه‌های مسکن و شهرسازی می‌تواند در اختیار فرهنگیان قرار گیرد و زمان اجرای تفاهم نامه سه ساله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ۲۷۵ هزار نفر در سامانه مسکن ثبت نام کرده اند و براساس آمار موجود۱۷۰هزار فرهنگی در کشور فاقد مسکن هستند.

الهیار ترکمن تصریح کرد: از میان تمامی افرادی که در سامانه مسکن ثبت نام کرده اند تعداد ۶۹ هزار و ۳۰۰نفر فرهنگیان بالای ۲۰سال سابقه، ۲۷ هزار و ۹۰۰ نفر زوجین فرهنگی، ۲۴ هزار و ۹۰۰ نفر فرهنگیان بازنشسته، ۱۶ هزار و ۴۳۰نفر زنان سرپرست خانوار و بیش از ۱۳۶ هزار نفر سایر فرهنگیان متقاضی طرح مسکن فرهنگیان می‌باشند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع ادامه داد: برخی استان‌ها دارای مسکن مهر فاقد متقاضی هستند که در صورت تمایل همکاران فرهنگی در اختیار آنان قرار خواهد گرفت و از ۴۰۰ هزار واحد طرح ملی مسکن نیز همکاران واجد شرایط می‌توانند بهره‌مند شوند.

او گفت: در برخی از شهر‌ها نیز با مشارکت مسکن و شهرسازی و آموزش و پرورش زمین مناسب برای ساخت در اختیار قرار خواهد گرفت.

الهیار ترکمن اظهار کرد: وام پرداختی برای مسکن فرهنگیان با سود ۱۲درصد و به صورت کسر از حقوق خواهد بود.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع در زمینه بیمه تکمیلی فرهنگیان گفت: امسال پرداخت خسارت‌ها به یک و نیم ماه کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید:  فرهنگیان به گوش باشند؛ خبرهای خوشی برای بیمه تکمیلی در راه است

او افزود: قرارداد فعلی بیمه تکمیلی اول دی ماه به اتمام می‌رسد و از دی ماه ۹۸ مجددا قرارداد متمرکز با بیمه آتیه سازان حافظ و به صورت صندوقی بسته خواهد شد.

الهیار ترکمن بیان کرد: سه معیار اصلی برای قرارداد آتی بیمه تکمیلی وارد نشدن شوک قیمتی به تعرفه ها، محدود نشدن خدمات و کیفیت بالای خدمات خواهد بود.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع تاکید کرد: متوسط زمان پرداخت خسارت در قرارداد جدید بیمه تکمیلی کمتر از دو هفته خواهد بود.

او در پایان گفت: امسال ۲۰۰میلیارد تومان برای بیمه تکمیلی فرهنگیان اختصاص داده شده است که ۱۰۰میلیارد تومان برای بدهی‌های سال گذشته و ۱۰۰میلیارد تومان نیز برای نداشتن افزایش تعرفه برای امسال درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش بیمه تکمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۱۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان

ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت ۷۷ درصدی گام نخست پروژه جهاد آبرسانی در استان خبر داد و گفت: از ابتدای شروع این پروژه در اسفندماه ۱۴۰۱ تا الان ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار به طرح جهاد آبرسانی همدان اختصاص پیدا کرده و پیشرفت فیزیکی ما بیش از میانگین کشوری است.

فرهاد بختیاری‌فر اظهار کرد: آبرسانی به ۱۶۰ روستا در گام اول هدف‌گذاری شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی روستایی استان در حال انجام است تا بتوانیم مشکل آب شرب روستاهای دارای تنش آبی را در کمترین زمان ممکن حل کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان، بختیاری‌فر با اشاره به تخصیص ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی استان مطرح کرد: ۵۰۹ میلیارد تومان برای گام نخست این پروژه در نظر گرفته شده و پیگیر جذب منابع هستیم تا رونق و جهشی در پروژه‌های آبرسانی استان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تا قبل از فصل تابستان باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین پایدار آب در استان انجام شود، تصریح کرد: با توجه به وضعیت منابع آبی استان و تجربیاتی که از تنش آبی در سال‌های گذشته داشتیم، آب برای ما موضوع مهمی است و از تمام ظرفیت خود برای تأمین آب پایدار ساکنان روستاها و شهرهای استان استفاده می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان افزود: آبرسانی روستایی یکی از طرح‌های مهم دولت سیزدهم است که با توجه به اهمیت موضوع آب مورد توجه قرار گرفته و دولت سیزدهم عزم جدی برای سیراب کردن همه روستانشینان دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح