Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ثبت‌نام استفاده از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان امروز شنبه ۳۰ آذر به اتمام می‌رسد.

به گزارش ایسنا،‌ مهلت ثبت‌نام استفاده از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان ساعت ۲۴ امروز شنبه ۳۰ آذر به اتمام می رسد و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تا آخر وقت امروز فرصت دارند لیست متقاضیان استفاده از تسهیلات را به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم همچنین اعلام کرد است که ثبت درخواست برای دریافت تسهیلات بعد از تاریخ اعلام شده به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

 به گزارش ایسنا، پیش از این دکتر ناصر مطیعی، رییس صندوق رفاه دانشجویان به ایسنا اعلام کرده بود فرصت ثبت‌نام برای دریافت انواع وام و همچنین وام ویژه دکتری دانشجویان که از آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها شروع شده بود، پایان آبان‌ماه اتمام می‌رسد.

اما با توجه قطعی اینترنت و در پی اتفاقات آبان ماه امسال و اتصال مجدد دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به سامانه تبادل اطلاعات وزارت علوم،‌ تحقیقات و فناوری و همچنین درخواست‌های مکرر از سوی دانشگاه‌ها مبنی بر تمدید مهلت پرداخت تسهیلات و ثبت وام‌ها، این مهلت یک ماه یعنی تا امروز ۳۰ آذر ماه جاری تمدید شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صندوق رفاه دانشجويان دریافت وام دکتری مهلت دریافت وام دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس

 رییس صندوق امداد ولایت فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس گفت: صندوق امداد ولایت پارسال ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شانزده هزار خانواده نیازمند استان پرداخت کرد.
صالحی با بیان این که تسهیلات در زمینه‌های ازدواج، کمک هزینه خرید مسکن، کمک هزینه اجاره مسکن، درمان و جهیزیه پرداخت شده است افزود: قرار است امسال با همیاری خیران، میزان تسهیلات افزایش یابد.
وی ادامه داد: صندوق امداد ولایت در قالب بانکداری اسلامی فعالیت می‌کند و تسهیلات پرداخت شده بدون سود و با بازپرداخت ۶۰ ماهه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • افزایش ۱۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویی در سال تحصیلی آینده
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق