Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- جانشین مدیرکل و معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات مازندران ، یکی از بهترین شیوه بازسازی ذخایر آبزیان دریا، آماده سازی شرایط مهاجرت ماهیان مولد به رودخانه ها و تکثیر درحالت طبیعی است.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران دربابلسر ، جلسه هم اندیشی کمک به تکثیر طبیعی ماهی با حضور دکتر قاسم کریم زاده جانشین مدیرکل و معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات مازندران ، رﺋیس بندرصیادی امیرآباد، رﺋیس اداره شیلات بهشهر، رﺋیس و مدیر عامل اتحادیه پره استان ، فرماندهی پایگاه حفاظت منابع آبزیان منطقه ساری و امیرآباد و ناظرین پره روز پنجشنبه 28 آذر بمنظور تکثیر طبیعی درجهت حفظ و بازسازی ذخایر دریای خزر و با احداث استخر درسایت بندرصیادی امیرآباد بهشهر صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دکتر کریم زاده با بیان اینکه یکی از بهترین شیوه بازسازی ذخایر آبزیان دریا، آماده سازی شرایط مهاجرت ماهیان مولد به رودخانه ها و تکثیر درحالت طبیعی است، افزود: اهمیت این موضوع مهم ( تکثیر طبیعی ) به گونه ای است که جامعه صیادی درکنار شیلات گام های مشارکتی موثر و خوبی را برداشته بطوریکه هرساله هم برتعداد شیل دررودخانه ها و هم برتعداد استخر ها دراراضی ساحلی جایگاههای پره افزوده می شود.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برگزاری جلسه هم اندیشی کمک به تکثیر طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۱۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی

مدیر اقتصادی بنیاد برکت با اشاره به تمرکز روی زنجیره سبز و آبی (کشاورزی و آبزی‌پروری) گفت:‌بنیاد برکت هیچ نوع تصدی‌گری ندارد و فقط تامین مالی را بر عهده دارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، رضا پسنده در حاشیه برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنیاد برکت از سال گذشته تمرکز ویژه‌ای را روی زنجیره بررسی، تحقق و تفحص را شروع کرده است.

وی با بیان این‌که 2 زنجیره سبز و آبی مورد بررسی و تحقق قرار گرفته است، ادامه داد: در زنجیره سبز یعنی کشاورزی ارکان‌های اصلی از جمله جهاد کشاورزی، نظام مهندسی، شهرک‌های کشاورزی و ... حضور دارند که تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری‌ها را بر عهده دارند.

وی یادآور شد: در زنجیره آبی (آبز‌پروری) نیز شیلات، اتحادیه آبزیان،‌ شهرک‌های کشاورزی،‌ سازمان تحقیقات شیلات و ... حضور دارند.  بنیاد برکت هیچ نوع تصدی‌گری ندارد و فقط تامین مالی را بر عهده دارد. در بخش زنجیره آبی 800 و در بخش زنجیره سبز 2200 طرح در حال اجراست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • چمران: در شورایی که زنده است اختلاف‌نظر طبیعی است
  • الگوی مهاجرت و گسترش گله‌های میگو در آب‌های استان بوشهر شناسایی شد
  • نقشه‌برداری از ذخایر میگو در خلیج فارس با اطلاعات ماهواره‌ای
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی
  • پیش‌بینی تولید ۱.۵ میلیون تن آبزیان پرورشی در ایران + فیلم
  • پیشگیری از بیماری‌های احتمالی بعد از سیل چابهار