Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فعالیت های قرآنی- مسئول دارالقرآن نیروی انتظامی استان همدان گفت: مرحله استانی مسابقات قرآن نیروی انتظامی همدان، 12 دی ماه برگزار می‌شود.

سجاد محمدی‌نوا، مسئول دارالقرآن نیروی انتظامی استان همدان، در گفت‌و‌‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: مرحله استانی مسابقات قرآن نیروی انتظامی همدان، 12 دی ماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دارالقرآن نیروی انتظامی استان همدان با بیان اینکه این مسابقات در ۸ رشته برگزار می‌شود، افزود: رشته‌های این دور از مسابقات قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، حفظ ۳ جزء، ۵ و ۱۰ جز قرآن کریم و درک مفاهیم و نکات تفسیری سطح ۱ و ۲ است.

وی با اشاره به اینکه مخاطبان مسابقات قرآن نیروی انتظامی استان همدان، کارکنان مرد، کارکنان زن و کارکنان وظیفه است، گفت: ثبت‌نام در مسابقات از از هفته نخست آذر ماه آغاز و تا روز مسابقه ادامه خواهد داشت.

محمدی نوا گفت: مسابقات بخش برادران ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه، 12 دی ماه در محل حسینه فاطمه‌الزهرا(س) ستاد فرماندهی انتظامی استان همدان و مسابقات بخش خواهران نیز در همان روز و ساعت در دارالقرآن امام علی(ع) واقع در بلوار کاشانی برگزار خواهد شد.

وی ابراز کرد: مسابقات رشته درک مفاهیم ویژه خواهران (جز 20) و برادران(جزء 23) به صورت مجازی روز چهارشنبه 11 دی ماه سال جاری همزمان با ولادت حضرت زینب(س)، ازطریق وب گاه عمومی سازمان و در قالب مسابقه راه رستگاری برگزار می‌شود.

 مسئول دارالقرآن نیروی انتظامی استان با بیان اینکه مسابقات قرآن این ارگان در مراحل استانی، منطقه ای، کشوری و کل نیرو‌های مسلح، برگزار می‌شود، گفت: امسال ۳ داور در بخش برادران و ۲ داور در بخش خواهران ارزیابی مسابقات را بر عهده خواهند داشت.

محمدی نوا گفت: سال گذشته بیش از ۱۰۰ نفر در مسابقات مرحله استانی شرکت داشتند که پیش بینی می‌شود امسال نیز همین تعداد شرکت کننده در مسابقات حاضر شوند.

مسئول اجرایی مسابقات قرآن کریم نیروی انتظامی استان همدان ادامه داد: سال گذشته از میان ۱۰۳ شرکت کننده در مسابقات، ۱۷ نفر موفق ورود به مرحله استانی شدند.

وی ابراز کرد: از میان ۱۷ شرکت کننده مرحله منطقه ای، ۱۱ نفر موفق ورود به مرحله کشوری شدند که از این تعداد ۴ نفر حائز رتبه برتر در رشته‌های حفظ کل و ۲۰ جزء قرآن، ترتیل و درک مفاهیم شدند.

محمدی نوا با اشاره به اینکه برگزیدگان مرحله کشوری به مسابقات ویژه نیرو‌های مسلح کشور راه خواهند یافت، بیان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات ارتقاء و اشاعه فرهنگ قرآنی بین کارکنان ناجا و خانواده‌های آنها است

 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان مسابقات قرآن نیرو انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۲۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی جهانشاهی گفت: براساس آخرین اطلاعات موجود، همزمان با سراسر کشور، امروز، ۴۸۵ نفر در سه حوزه زاهدان، ایرانشهر و چابهار در مرحله آزمون کتبی نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم شرکت کردند.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصداز افرادی که در این آزمون شرکت کردند مرد هستند ادامه داد: این آزمون کتبی در پنج سطح (از ۱۰ جزء تا حفظ کل) ویژه خواهران و برادران حافظ برگزار شد و افرادی که حائز امتیاز لازم در این مرحله شوند، در مرحله آزمون شفاهی که تیرماه امسال برگزار خواهد شد، شرکت کرده و پس از کسب حدنصاب امتیاز مدرک تخصصی حفظ خود را در سطحی که شرکت کرده باشند، دریافت خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: سطوح ارائه شده شامل درجه پنج برابر با مدرک دیپلم، درجه چهار برابر با درجه فوق دیپلم، درجه سه برابر با لیسانس، درجه ۲ برابر با کارشناسی ارشد و درجه یک برابر با دکترا است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • برگزاری آزمون حفظ قرآن در خرمشهر
  • حضور ۱۵۴ حافظ قرآن کریم بوشهری در کسب مدرک تخصصی
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • برگزاری آزمون کتبی اعطای مدرک حافظان قرآن در خرمشهر
  • آزمون مدرک تخصصی قرآن کریم در استان سمنان برگزار شد
  • آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • برگزاری آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن در سیستان وبلوچستان
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد