Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@03:33:41 GMT

مرادمند: خدا خواست گلم یادگاری بماند

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۸۲۳۸۲

مرادمند: خدا خواست گلم یادگاری بماند

مدافع گلزن شهرخودرو گفت: تلاش زیادی می‌کردم که بر روی نفوذها گل بزنم ولی نمی‌شد اما این بار خدا خواست که هم گل بزنم و هم این گل یادگاری شود.

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین مرادمند پس از گلزنی برابر پیکان تهران به خبرنگار ورزش سه گفت: اول از هر چیز باید خدا را شکر کنم که دل هوادارانی که از ابتدای بازی مداوم ما را تشویق کردند و تا آخرین دقیقه مایوس نشدند را شاد کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی واقعا شرایط خاصی پیدا کرده بود و هر چه می‌زدیم به در بسته می‌خورد.

 

وی افزود: من هم از ابتدای بازی هر گاه موقعیت پیش آمد خودم را به خط حمله رساندم اما بالاخره این فرصت را در دقیقه 94 پیدا کردم که در موفقیت تیمم نقش داشته باشم و اگر گل زدم به خاطر زحمت تک تک بازیکنان بود که با تمام وجودشان بازی کردند و پا پس نگذاشتند.

 

مدافع شهرخودرو که پس از گلزنی انواع و اقسام شادی ها را در اضلاع مختلف ورزشگاه امام رضا (ع) به نمایش گذاشت، متذکر شد: بعد از گل شدن ضربه سرم، واقعا خوشحال بودم و به همین خاطر نفهمیدم که چگونه شادی گل کردم اما طرف تماشاگران‌مان رفتم چون آنها تا آخر بازی ایستاده ما را تشویق کردند و حقش بود که سمتشان بروم.

 

مرادمند که به سمت جایگاه ویژه علامت قلب نیز نشان داد، در خصوص مخاطب این شادی خود هم گفت: من به سمت دوربین‌ها ایستاده بودم اما اینکه مخاطب شادی‌ام چه کسی بود را اجازه می‌خواهم که نگویم.

 

 

وی در خصوص حواشی پایان بازی نیز تاکید کرد: این بازی در نیمه‌دوم بیشتر از 4 دقیقه وقت اضافه داشت و چون قبل از دقیقه 94 توپ به کرنر رفت، داور منتظر بود تا تکلیف این توپ مشخص شود که بعد ما گل زدیم و آن اتفاقات بعدی افتاد. به نظر من داوری در این بازی بی‌نقص بود و اگر مساوی کرده بودیم هم همین را می‌گفتم.

 

مدافع میانی شهرخودرو در خاتمه یادآور شد: این بازی برای ما تمام شد و انشاالله از این لحظه به بازی با تراکتور فکر می‌کنیم تا نتیجه‌‌ای در خور هواداران خود کسب کنیم.

شهر خودرو محمدحسین مرادمند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو محمدحسین مرادمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۲۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)

به گزارش ورزش سه، آنتونی مهاجم برزیلی منچستر یونایتد به دلیل انجام خوشحالی گل با تقلید از سونیک یک بازی پرطرفدار الکترونیکی در دهه ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰، در کانون توجهات قرار گرفت. 
آنتونی برزیلی که یک بازیکن شکست خورده در پروژه نقل و انتقالاتی منچستر یونایتد به شمار می‌رود، در بازی مقابل برنلی پس از یک سال، از دیدار با ناتینگهام فارست در آوریل ۲۰۲۳، موفق شد در لیگ برتر انگلستان گلزنی کند و این گل را با نشان دادن عروسک سونیک و اهدا کردن آن به عکاس حاضر در اولدترافورد جشن گرفت.

آنتونی هفته گذشته هم مقابل کاونتری سیتی در نیمه نهایی جام حذفی یک خوشحالی دیگر در پایان ضربات پنالتی انجام داد که باعث شد هواداران و کارشناسان انتقادات زیادی از او داشته باشند. 

البته گل امروز آنتونی هم مقابل برنلی بی اثر شد چرا که ۱۰ دقیقه پس از گلی که آنتونی مقابل این تیم به ثمر رساند، اشتباه عجیب آندره اونانا یک پنالتی به شاگردان کمپانی هدیه کرد که آن پنالتی هم تبدیل به گل شد تا شاگردان تن هاخ با تساوی ۱-۱ در هفته سی و پنجم، تنها یک امتیاز کسب کنند.

دیگر خبرها

  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!