Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت استقلال از عملکرد تیم سابقش برابر ماشین سازی می گوید.

طرفداری- بهروز پرورش خواه از عملکرد بازیکنان استقلال برابر ماشین سازی ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش ایسنا، بهروز پرورش خواه پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکست استقلال برابر ماشین سازی تبریز در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت:

عملکرد استقلال اصلاً خوب نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان استقلال 34 دقیقه ابتدائی روان و هماهنگ بازی می‌کردند و به گل هم رسیدند. اگر گل‌های بعدی را هم به ثمر می‌رساندند شرایط جور دیگری رقم می‌خورد. با این وجود اینچنین نشد. بازیکنان ماشین سازی تا قبل از دقیقه 35 موقعیت خطرناکی نداشتند اما وقتی بازیکنان استقلال عقب کشیدند، رقیب جسارت حمله کردن را پیدا کرد. در کل انتظار نمی‌رفت استقلال در زمین خود اینگونه ظاهر شود. این امتیازها در قهرمانی نقش دارد. هنوز هم دیر نشده است.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که علت شکست دیروز این تیم را چه می‌دانید گفت:

من متوجه آن هستم که شرایط خاصی بر تیم استقلال حاکم است اما این اتفاقات و حواشی نباید روی بازیکنان تاثیری بگذارد. تاثیر رفتن استراماچونی را از بازی اول در بازیکنان مشاهده کرده ایم، اما آیا بس نیست. حتما چند پیشکسوت در کادر استقلال حضور دارند تا به بازیکنان کمک کنند، پس آنها چرا  اینگونه بازی می‌کنند؟ بازیکنان استقلال باید روحیه خودشان را حفظ کنند و با دل و جان برای مردم بازی کنند تا آرامش به تیم بازگردد. آنها نباید فقط به فکر خود باشند. می‌توان گفت در شکست دیروز تمرکز تاثیرگذار بود اما بازیکنان استقلال تازه کار نیستند، چندین سال است بازی می‌کنند، نباید اجازه دهند این حواشی تمرکز آنها را برهم بریزد.

پرورش خواه در پاسخ به این سوال که کدام خط استقلال در بازی پنجشنبه پر اشتباه ظاهر شد گفت:

نباید دنبال مقصر گشت. موقع دفاع همه باید دفاع کنند و موقع حمله همه باید به هم کمک کنند، بنابر این هنگامی که تیم شکست می‌خورد، همه شکست خورده اند. اما در کل می‌توان گفت که خطوط استقلال در بازی دیروز هماهنگ نبود.

او در پایان گفت:

آرزوی قلبی ما این است که استقلال به روزهای نه چندان دور خود بازگردد. به روزهایی که خوب فوتبال بازی می‌کرد و هواداران راضی بودند. امیدوار هستیم تکلیف سرمربی و مدیرعامل این باشگاه هرچه زودتر مشخص شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۲۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!

کدام شکست‌ناپذیرتر است؛ بایرلورکوزن یا رودری؟

طرفداری | آمار شکست‌ناپذیری رودری با پیراهن منچسترسیتی به 70 بازی رسید.

به گزارش اسکواکا، منچسترسیتی در بازی مقابل ناتینگهام فارست با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید تا رودری، هافبک توانمند سیتی، با ثبت رکورد 70 بازی متوالی بدون شکست، نام خودش را در تاریخ لیگ برتر انگلیس جاودانه کند. این آمار شگفت‌انگیز، او را به تنها بازیکن در تاریخ لیگ برتر تبدیل می‌کند که به چنین دستاورد بزرگی دست یافته است.

رودری که در سال 2019 از اتلتیکو مادرید به جمع سیتیزن‌ها ملحق شد، به سرعت به یکی از ارکان اصلی تیم تبدیل شد و نقشی کلیدی در موفقیت‌های اخیر این باشگاه ایفا کرده است. ثبات و عملکرد بدون نقص او در خط دفاعی، ستون اصلی قدرت منچسترسیتی به شمار می‌رود. در واقع از آخرین شکست رودری بیش از 400 روز می‌گذرد و او آخرین بار با پیراهن منچسترسیتی در فوریه 2023 مقابل تاتنهام باخت را تجربه کرد.

70 بازی متوالی بدون شکست با پیراهن منچسترسیتی

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • برناردو سیلوا: رئال مادرید تیم عجیبیه!
  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • بیرون کشیدن پسر بچه ۱۲ساله از میان آرواره های سگ بدون صاحب در کرج ! | تصاویر
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی