Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی یعقوبیان سرمربی تیم ملی اسلحه اپه در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: شمشیربازان اپه در رده‌های مختلف سنی تمرینات خود را شروع کرده اند و برای مسابقات آماده می‌شوند.

او افزود: اردوی بزرگسالان اسلحه اپه را از اول تا هفتم دی ماه در سالن کلاهدوز برگزار می‌کنیم. در ۸ و ۹ دی ماه نیز مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور را پیش رو داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی اسلحه اپه گفت: بازیکنان در بخش نوجوانان و جوانان مرتب در اردو حضور دارند تا در مسابقات قهرمانی آسیای اندونزی که ۱۰ اسفندماه برگزار می‌شود آمادگی کامل داشته باشند.

او افزود: به مسابقات آسیایی اندونزی در بخش بزرگسالان ۸ نفر از پسران اعزام خواهند شد. برای اعزام دختران که اردوی آن‌ها در تبریز ۲۷ آذر ماه پایان یافته و در حال انتخاب افراد هستیم.

یعقوبیان افزود:مسابقات جایزه بزرگ قطر ۲۰ بهمن ماه برگزار می‌شود. بازیکنان در اردو هستند و فرصت دارند تا برای سهمیه المپیک امتیاز کسب کنند.۴ نفر به این مسابقات اعزام خواهند شد.

مربی تیم ملی اسلحه اپه گفت: سال آینده مسابقات قهرمانی آسیایی بزرگسالان را برای کسب سهمیه المپیک پیش رو داریم. بازیکنان تمام تلاش می‌کنند که سهمیه المپیک را کسب کنند.

یعقوبیان با اشاره به مشکلات شمشیربازان رشته اپه ادامه داد: برای بازیکنان اردو‌های برون مرزی نداریم. سالی یک بار اعزام داریم. سالن محل اردوی تیم اپه غیر استاندارد است و واقعا بازیکنان شرایط خوبی در اردو ندارند.

مربی تیم ملی اسلحه اپه گفت:در تهیه تیغه شمشیر نیز مشکل داریم، زیرا برای مسابقات برون مرزی نیاز به شمشیر‌های استاندارد است که متاسفانه با توجه به مشکلات ارز با این مشکل رو به رو هستیم. البته با وجود همه این شرایط تمام تلاش خود را می‌کنیم که در مسابقات موفق بشویم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون شمشیربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۲۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی

فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران برای آماده سازی تیم ملی جوانان، جهت حضور در مسابقات جوانان جهان از دو کبدی کار بانوی استان قم دعوت نمود.

 خانم‌ها ثنا نامدار و فاطمه قهرمانی دو بانوی جوان کبدی کار استان قم در این اردو حضور دارند. استان قم برای اولین بار دو نماینده در اردوی تیم ملی کبدی دارد.

این اردو ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در مجموعه ورزشی بعثت تهران برگزار می‌شود.
خاطر نشان می‌شود مسابقات جهانی کبدی بانوان شهریور ماه سال جاری در هندوستان برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • هشتمی شمشیربازان قم در لیگ برتر کشور
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • لحظه وحشتناک خودکشی یک زن با اسلحه
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • چادرملو صدرنشین لیگ برتر شمشیربازی اسلحه اپه شد
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور
  • چادرملو صدرنشین اسلحه اپه در لیگ شمشیربازی شد
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال