Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، کاوه برخورداری، معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی گفت: از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش در هفته پژوهش، برگزاری تور‌های علمی دانش‌آموزی بود که بیش از هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز از کتابخانه ها، آزمایشگاه‌ها و مراکز علمی پژوهشی دانشگاه‌های استان و نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی بازدید علمی به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این هفته ۱۰ نشست علمی پژوهشی در مدارس با دعوت از نخبگان و پژوهشگران به منظور تبیین مباحث و مسائل پژوهش و فن آوری برای دانش آموزان برگزار شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی ادامه داد: علاوه بر برگزاری نشست‌های علمی تخصصی معلمان، ۸ نشست ارائه یافته‌های پژوهشی در مدارس با همت دانش آموزان منتخب جشنواره‌های جوان خوارزمی، نوجوان خوارزمی، جابرین حیان و نوجوان سالم برگزار شد که در این نشست ها، دانش آموزان پژوهشگر یافته‌های پژوهشی خود را ارائه نمودند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۲۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در آخرین روز از هفته زمین پاک در راستای ترویج فرهنگ زباله کمتر اداره کل حفاظت محیط زیست همدان با همکاری واحد آموزش شهروندی شهرداری، برنامه جمع آوری زباله و مسابقه نقاشی برای دانش آموزان برگزار کرد.

مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان همدان در این مراسم گفت: دانش آموزان با شرکت در این برنامه یاد می‌گیرند که زباله‌ها را در طبیعت رها نکنند تا محیط اطراف و خودشان سالم بمانند.

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان