Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی جعفری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه ۳۰ آذرماه سامانه ثبت نام در شهرهای طبس ، نهبندان و بیرجند مجدد باز شد.

وی ادامه داد: متقاضیان نام‌نویسی در طرح اقدام ملی در شهرهای مذکور می‌توانند با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس www.tem.mrud.ir در خصوص نام‌نویسی خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی یادآور شد: به دلیل محدودیت زمین دولتی در این شهرها ظرفیت ایجاد شده برای نام‌نویسی نیز محدود است و پس از تکمیل ظرفیت سامانه نام‌نویسی بسته خواهد شد.

وی یکی از شرایط ثبت نام برای طرح اقدام ملی مسکن را سبز بودن فرم جیم متقاضیان اعلام کرد که این افراد نباید سابقه استفاده از تسهیلات دولتی برای مسکن را داشته باشند.

جعفری با تاکید بر اینکه سهمیه جدید از سهمیه قبلی جدا بوده است ادامه داد: در نوبت قبلی برای ۲ هزار  ۴۷۸ نفر واحد، متقاضی ثبت نام کرده‌ که در مرحله اولیه پایش، ۷۰۰ نفر فرم جیم آنها قرمز بوده است.

وی افزود: پایش‌های بعدی هنوز ادامه دارد و احتمالا میزان ریزش سهمیه اول تا ۲ ماه آینده اعلام شده که در صورت خالی شدن ظرفیت امکان ثبت‌نام دوباره برای متقاضیان جدید خواهد بود.

طرح «اقدام ملی تولید و عرضه مسکن» یکی از مهم‌ترین اقدامات فعلی وزارت راه و شهرسازی برای رونق دادن به تولید مسکن در کشور است و بر مبنای آن قرار است ۴۰۰ هزار واحد مسکونی تا سال ۱۴۰۰ در کشور ساخته شود که از این تعداد ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد در بافت فرسوده و ۱۰۰ هزار واحد مسکونی نیز سهم بنیاد مسکن است که باید احداث شود.

براساس مطالعات انجام شده نیاز مسکن استان خراسان جنوبی تا سال ۱۴۰۰ معادل ۲۸ هزار واحد مسکونی است.

استان خراسان جنوبی با ۱۱ شهرستان بیش از ۷۶۸ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد ۴۵۳ هزار نفر شهری ( ۵۹ درصد) و حدود ۳۱۵ هزار نفر در مناطق روستایی مستقر هستند.

براساس آخرین آمار مجموع خانوار شهری و روستایی استان ۲۲۳ هزار خانوار بوده که از این تعداد ۱۲۹ هزار خانوار شهری و ۹۵ هزار خانوار روستایی هستند اما تعداد واحدهای مسکونی استان ۲۱۴ هزار واحد است.

ثبت‌نام مرحله اول خراسان جنوبی همزمان در طرح اقدام ملی مسکن روز شنبه ۱۸ آبان آغاز شد که برای ۲ هزار و ۴۷۸ واحد متقاضی ثبت‌نام کردند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 خانوار شهری خراسان جنوبی شهری و روستایی مدیرکل راه و شهرسازی مسکن قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۲۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا اخلاص مند، مدیر عامل آب منطقه‌ای استان همدان به دعوت علی اصغر غفاری‌آثار، فرماندار رزن در شهرستان رزن حضور یافت و از محل رودخانه شهر رزن که در طرح جامع و تفصیلی، داخل محدوده شهر قرار گرفته است از آخرین وضعیت این رودخانه بازدید میدانی کردند.

در این بازدید، پیرامون ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها به منظور بررسی و حل و فصل موضوع، به مشاور ذیصلاح ارجاع و دستورات صادر شد تا در طی مدت زمان ۲۰ روز نسبت به حل و فصل موضوع اقدام شود.

همچنین در این بازدید بررسی و مشکلات پروژه مسکن ملی رزن نیز به صورت میدانی توسط مدیر آب منطقه‌ای استان، معاونین وی و مشاور ذیصلاح بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

در ادامه این بازدیدها که وحید آرمان رئیس دادگستری شهرستان رزن نیز حضور داشت با تاکید بر رفع موانع، دستورات لازم را ارائه کردند که با اقدام خردمندانه و حمایت گرانه مدیرعامل آب منطقه‌ای و رئیس دادگستری شهرستان مشکل بیش از ۴۰ هکتار زمین حل شد و با توافق و تملک انجام شده ۴۰ هکتار زمین به شهر رزن الحاق خواهد شد و فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان وارد فاز عملیاتی می‌شود.

غفاری‌آثار فرماندار رزن، ضمن تشکر از اقدامات مهم و ابتکار عمل مدیر آب منطقه‌ای استان و همچنین رئیس دادگستری شهرستان رزن افزود: با اتحاد و همدلی و به دور از حواشی و توان بالا و ریسک پذیری مدیران شهرستان و برخی مدیران استان برای خدمت به مردم ایستاده‌ایم.

کد خبر 6097679

دیگر خبرها

  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • توصیه‌های هواشناسی کشاورزی
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • چهره‌های مشهور ادبیات که مست عشق پارسا پیروزفر را دیدند | میرجلال‌الدین کزازی: از آغاز تا انجام، شادمان و خشنود بودم...| تصاویر
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی
  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن