Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق تیم والیبال شهرداری ارومیه برای انتخاب جایگزین خود در این تیم مربی تیم ملی را به مسئولان پیشنهاد داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم والیبال شهرداری ارومیه با هدایت مصطفی کارخانه کارش را در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور آغاز کرد. این تیم در ابتدا نتایج دور از انتظاری کسب کرد و در ادامه هم کارخانه به دلیل بیماری نتوانست تیمش را تمام و کمال همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عوامل دست به دست هم داد تا طرفین در فضایی دوستانه از هم جدا شوند. به این ترتیب قرار شد تا مسئولان تیم والیبال شهرداری ارومیه برای تیم خود یک سرمربی انتخاب کرده و از حضور کارخانه به عنوان مشاور استفاده کنند.

این روزها مسئولان تیم والیبال شهرداری ارومیه به دنبال جذب یک سرمربی برای پر کردن جای خالی مصطفی کارخانه هستند و گفته می‌شود که کارخانه، پیمان اکبری را به مسئولان ارومیه پیشنهاد داده است. اکبری، مربی تیم ملی والیبال ایران این روزها همراه با ملی‌پوشان در اردوی آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک است.

اکبری امسال با هیچ تیم باشگاهی کار نمی‌کند و گفته می‌شود یکی از گزینه‌های هدایت شهرداری ارومیه به شمار می‌رود. پیمان اکبری در مصاحبه‌های مختلف ترجیح می‌دهد در این مورد هیچ اظهارنظری نداشته باشد. باید منتظر ماند و دید که آیا اکبری هدایت تیم شهرداری ارومیه را برعهده خواهد گرفت یا فرد دیگری روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال ارومیه لیگ برتر شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۳۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌

به گزارش "ورزش سه"، موریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران که صبح شلوغی را با خبرنگاران و اهالی رسانه داشت، پس از کنفرانس خبری به همراه وحید مرادی سرپرست تیم ملی و نایب رئیس فدراسیون از موزه ورزش ایران دیدن کرد.

این موزه زیبا که بخشی از آن به معرفی افتخارات قهرمانان ملی، جهانی و آسیایی ایران به سایر ملل و گردشگران می‌پردازد، باعث شد تا موریسیو پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای ساعاتی به گردش در این موزه و شناخت ورزش ایران بپردازد تا خستگی کنفرانس صبح از بدن او خارج شود.

پائز که در کنفرانس خبری با نوع صحبت هایش همه را امیدوار کرد، حالا از فردا شروعی دوباره در تمرینات تیم ملی والیبال ایران خواهد داشت و همان طور که در مصاحبه با خبرنگاران گفت، قصد دارد کار بزرگی را در لیگ ملتهای والیبال با تیم ملی ایران انجام دهد. گفته می شود در روزهای آتی چند بازیکن از اردوی تیم ملی والیبال توسط این مربی خط خواهند خورد.

دیگر خبرها

  • مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌
  • گزارش تصویری از اولین نشست خبری پائز سرمربی تیم ملی والیبال