Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز شنبه سی ام آذر ماه، خبر‌هایی از رقابت دختران کبدی کار استان با حریفان در لیگ برتر،سومین راند مسابقات رالی شهری قزوین،باخت تیم والیبال شهرداری قزوین در گرگان،شکست تیم فوتسال کراپ الوند در بازی خارج از خانه،تیم فوتبال امید کاسپین باخت،درخشش کاراته کا‌های استان در رقابت‌های بین المللی ایران زمین،طلا تیرانداز قزوینی در لیگ برتر و ملی پوش تاکستانی در تیم ملی امید هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت دختران کبدی کار استان با حریفان در لیگ برتر

تیم کبدی دختران شهرداری قزوین در هفته اول این رقابت‌ها با تیم‌های دانشگاه آزاد، بم، فارس و اراک رقابت می‌کند.

نماینده استان فصل گذشته با امتیاز کمتر کسب شده در جایگاه دوم لیگ برتر باشگاه‌های کشور ایستاد.

مرحله اول مسابقات تا دوشنبه در تهران برگزار می‌شود.

سومین راند مسابقات رالی شهری قزوین

در پایان این رقابت‌ها در کلاس حرفه‌ای محمد مرادی و محمدرضا مردی اول شدند، بیژن رحمانی و جمال فلاح امینی نایب قهرمان شدند و رضا نانکلی و مسعود زندیان سوم شدند، در کلاس همگانی، محمد امین محرمی یگانه و علی حسین زاده اول شدند، جواد اسدالهی و محدثه اسفندیاری دوم شدند و حمید بابایی و سارا شایان عنوان سوم را کسب کردند.

در کلاس بانوان ترکیب مریم دائی و بهاره حیدری قهرمان شد، سمانه حبیبی و پرستو ابریشمی نایب قهرمان شدند و آیدا یاوری و مهرناز زاجکانی هم سوم شدند.

این رقابت‌ها در شهر قزوین برگزار شد.

باخت تیم والیبال شهرداری قزوین در گرگان

در ادامه رقابت‌های لیگ یک والیبال باشگاه‌های کشور، تیم شهرداری قزوین با نتیجه ۳-صفر برابر تیم پاس گرگان شکست خورد.

این دومین باخت شاگردان علی موذن است.

شکست تیم فوتسال کراپ الوند در بازی خارج از خانه

در ادامه رقابت‌های لیگ یک فوتسال باشگاه‌های کشور و در بازی هفته دوازدهم، کراپ الوند ایرانیان برابر تابلو نصر شهرکرد با نتیجه۴-۲ مغلوب شد.

کراپ الوند هم اکنون ۱۳ امتیازی است.

تیم فوتبال امید کاسپین باخت

در بازی‌های هفته دهم و پایانی لیگ یک فوتبال امید کشور و گروه اول، شاگردان صادق افشاردر تیم امید کاسپین قزوین با شکست برابر علم و ادب تبریز با نتیجه ۲-۱ شکست خورد.

تیم فوتبال امید کاسپین قزوین ۱۰ بازی و کسب ۹ امتیاز، در پایان لیگ یک در مکان ششم قرار گرفت.

درخشش کاراته کا‌های استان در رقابت‌های بین المللی ایران زمین

در پایان پانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته بین المللی ایران زمین، سبک شوتوکان WSKF، در رده سنی پیشکسوتان علی قاسمی قهرمان شد، در رده سنی بزرگسالان ایوب ایوبی نژاد نشان طلا کسب کرد. محمد حسین قاسمی در رده سنی امید قهرمان شد.

در ره سنی نونهالان امیر حسین رضا زاده، مهدی بابایی برنز کسب کردند، دانیا فشالنجی نایب قهرمان شد، امیر محمد رضا زاده قهرمان شد و رضا نوروزی در کمیته قهرمان شد و در کاتا نشان نقره را کسب کرد.

این رقابت‌ها باشرکت تیم‌های ایران، کره جنوبی، گرجستان، روسیه، آذربایجان، ارمنستان، عراق و افغانستان در سالن شهید افراسیابی برگزار شد.

طلا تیرانداز قزوینی در لیگ برتر

در پایان هفته سوم لیگ برتر تیراندازی بانوان، در فینال رشته تفنگ بادی، فاطمه امینی از شهرداری قزوین قهرمان شد.

در هفته چهارم تیم شهرداری قزوین با قرعه استراحت بازی نداشت.

این مسابقات با حضور ۵ تیم در محل سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

ملی پوش تاکستانی در تیم ملی امید

شاهین طاهرخانی ملی پوش تاکستانی تیم استقلال تهران در فهرست حمید استیلى براى حضور در اردوی تیم ملی راه قطر شد.

این اردو از امروز به مدت یک هفته در در حالی در قطربرگزار می‌شود که تیم ملی خود را برای حضور در مسابقات تایلند آماده می‌کند.

انتهای پیام/چ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۳۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در مسابقات فوتبال مرحله نهایی لیگ امید‌های مناطق کشور تیم‌های اکباتان اردبیل، دهداری مشهد، میعاد فیروزکوه، رویانمهر رویان و ایفاسرام محمودآباد به مدت شش روز و به صورت متمرکز در ورزشگاه شهید بهشتی شهرستان محمودآباد باهم رقابت خواهند کرد.
 
در نخستین روز از این مسابقات،  تیم دهداری مشهد موفق شد در دیدار آغازین تیم اکباتان اردبیل را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
 
در دیگر بازی‌های این روز،  تیم ایفاسرام میزبان رقابت‌ها مقابل تیم رویانمهر رویان در  دربی امید‌ها به تساوی بدون گل دست یافت.
 
 تیم اول مرحله نهایی مسابقات لیگ مناطق فوتبال امید‌های کشور در حالی از بین پنج تیم حاضر در این مرحله (گروه دوم) به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید کشور صعود می‌کنند که تیم دوم سهمیه مرحله اول مسابقات فصل آتی را کسب می‌نماید و سایر تیم‌ها به مسابقات استانی باز میگردند.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • درخشش تنیسورهای ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور