Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس اصناف کشور و رئیس اتاق اصناف با بیان اینکه کیک و شکلات ایرانی در دنیا قابل رقابت است و به این دلیل دشمن بسیار داریم گفت: با خرید و مصرف آگاهانه و هوشمندانه از این مرحله رد می شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی جلال الدین محمد شکریه، رئیس اتاق اصناف گیلان و نائب رئیس اتاق اصناف کشور در گفت و گو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه موضوع پیدا شدن قرص ها در فضای مجازی ابتدا بسیار سطحی بود و به مرور با افزایش تعداد بار روانی آن بیشتر شد اظهار کرد: این قرص ها در برندهای نامی و با کیفیت کشور دیده شده که دستگاه های نظارتی و امنیتی در حال بررسی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از دیدگاه‌های سیاسی یا تجاری میتوان این منظر را بررسی کرد گفت: ما اعتقاد داریم در مرحله اول باید از تولید داخلی حمایت کرده و خرید و مصرف خود را هوشمندانه ادامه دهیم.

نائب رئیس اتاق اصناف کشور با بیان اینکه واحدهای تولیدی ما در این بخش صادر کننده هم هستند و میتوان این موضوع را در راستای ضربه به صادرات کشور بررسی کرد افزود: مردم باید کمک کنند و اگر سرنخی هم پیدا کردند ابتدا به نهادهای نظارتی اطلاع دهند، در این صورت مژدگانی اول خود را با کمک به سلامت جامعه از خدا گرفته و مژدگانی دوم خود را از بخش خصوصی دریافت خواهند کرد.

شکریه با تأکید بر اینکه واحدهای تولیدی با واحدهای پخش ارتباطات گسترده دارند و تذکرات لازم داده شده بیان کرد: به فروشگاه ها و اتحادیه های مختلف نیز تذکرات و توصیه های مختلف ابلاغ شده است.

رئیس اتاق اصناف گیلان با اشاره به اینکه کیک و شکلات های ایرانی در دنیا قابل رقابت است و به این دلیل دشمن بسیار داریم گفت: با هوشیاری از این مرحله رد می‌شویم مردم نیز با خرید و مصرف هوشمندانه به روال عادی خرید کیک و کلوچه ها بپردازند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۴۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری

به گزارش همشهری آنلاین، به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی سابق شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران منتشر شده‌ که گفته می‌شود به قتل رسیده است.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به‌ عنوان مرگ مشکوک کالبدشکافی شده است. بررسی‌های لازم در این زمینه در حال انجام است که در صورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

خواهرکشی ناموسی در مشهد | قتل زن ۲۳ ساله به دست برادر ۱۷ ساله سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت

مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله، اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است.

کد خبر 847345 منبع: ایران برچسب‌ها استان مازندران پزشکی قانونی خبر مهم وکیل قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران