Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@10:36:16 GMT

اینیستا در آستانه پیوستن به تیم آرژانتینی

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۸۴۰۲۲

اینیستا در آستانه پیوستن به تیم آرژانتینی

آندرس اینیستا در حال مذاکره با باشگاه آرژانتینی استودیانتس برای ملحق شدن به این تیم است و در صورت موافقت به هم‌تیمی‌های سابقش در بارسا گابریل میلیتو و خاویر ماسکرانو ملحق خواهد شد.

به گزارش مشرق، آندرس اینیستا، ستاره سابق بارسلونا در حال مذاکره با باشگاه آرژانتینی استودیانتس لاپلاتا است و در صورت مثبت بودن این مذاکرات به این تیم ملحق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینستای 35ساله از زمانی که در سال 2018 به دوران 22 ساله حضورش در بارسلونا پایان داد تا امروز بازیکن ویسل کوبه ژاپن بوده و با پیراهن این تیم بازی می‌کرد. اما حالا بر اساس گزارش ها او در حال مذاکره با باشگاه استودیانتس آرژانتین برای پیوستن به این باشگاه است.

بیشتر بخوانید:

برترین دریبل‌زن‌ دنیای فوتبال

هدایت استودیانتس در حال حاضر به عهده گابریل میلیتو، هم‌تیمی سابق اینیستا در بارسلونا است. او پیش از اینیستا، یکی دیگر از هم‌تیمی‌های سابقش در بارسا، خاویر ماسکرانو را نیز به استودیانتس منتقل کرده است.

بر اساس گزارش روزنامه اسپانیایی اسپورت، مذاکرات باشگاه استودیانتس با اینیستا آغاز شده و احتمال انتقال او به این باشگاه آرژانتینی بالا است.

اینیستا روی هم‌ رفته 674 بازی برای تیم اول بارسلونا انجام داده، برای این تیم 57 گل به ثمر رسانده، 9 بار قهرمان لالیگا و شش بار قهرمان جام حذفی اسپانیا شده، چهار بار فاتح چمپیونزلیگ شده و سه بار هم در جام باشگاه‌های جهان به قهرمانی رسیده است.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق استراماچونی سهمیه بندی بنزین فوتبال آندرس اینیستا آرژانتین ویسل کوبه ماسکرانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۴۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه تراکتور را به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگران در دیدار مقابل ذوب‌آهن و همچنین نقض اصول کلی رفتار، به پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • پس از ژاپن، کره جنوبی هم خواهان پیوستن به پیمان امنیتی «آکوس» است
  • نیوزلند در حال بررسی پیوستن به پیمان «آکوس» است
  • زلنسکی: پس از پایان جنگ انتظار داریم به عضویت ناتو درآییم
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی 
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند