Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی ساوه شمشکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات اسکی از ۲۳ تا ۲۹ آذر ماه در پیست اسکی ارزوم ترکیه برگزار که در نهایت ۲۴ مدال طلا، نقره و برنز توزیع شد.

وی اضافه کرد: در این رویداد ورزشی اسکی بازان زن و مرد از کشورهای ترکیه، ایران، یونان، لبنان، مراکش، گرجستان و ارمنستان شرکت کردند که ورزشکاران کشورمان توانستند ۱۱ مدال ارزشمند را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات اسکی استان تهران تصریح کرد: هشت مدال آور تهرانی در این رویداد بین المللی اسکی را عاطفه احمدی(یک طلا و ۲نقره)، پوریا ساوه شمشکی(۲نقره و یک برنز)، بهنام کیا شمشکی(یک نقره) و صدف ساوه شمشکی(یک برنز) را کسب کردند.

به گفته وی سه مدال دیگر کشورمان را سید مرتضی جعفری(یک نقره و یک برنز) از البرز  و فروغ عباسی(یک برنز) از استان فارس کسب کردند.

ساوه شمشکی خاطر نشان کرد: در این مسابقات به نفر اول تا سوم به ترتیب ۳۰۰، ۲۰۰ و ۱۰۰ یورو اهدا شد.

رییس هیات اسکی استان تهران همچنین در خصوص بازگشایی پیست دیزین از فردا (یکم دی ماه) خبرداد و گفت: بازگشایی این پیست توسط فدراسیون اسکی در استان البرز انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هم اینک استان تهران دارای چهار پیست از جمله توچال، آبعلی، شمشک و دربندسر است خاطر نشان کرد: تا کنون با شروع فعالیت اسکی ازاول آبان ماه تنها پیست توچال و دربندسر(۲۰ آذر) فعالیت ورزشی خود را آغاز کرده است.

برچسب‌ها استان تهران اسکی ورزشی ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان تهران اسکی ورزشی ترکیه استان تهران اسکی ورزشی ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۴۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مسابقات دارت آزاد قهرمانی بانوان کارگر با رقابت ۳۷ نفر از سراسر کشور برگزار شد که الهام نیکخواه از استان یزد به همراه ورزشکار خوزستانی به عنوان سوم مشترک این مسابقات دست یافتند.  ماهور رجبی از تهران، مقام اول را به دست آورد و جایزه ۴۰ میلیون ریالی را از آن خود کرد.  مرضیه عرب‌عامری از شاهرود به نایب قهرمانی رسید و جایزه نقدی ۲۰ میلیون ریالی را گرفت.  سارا خدادادی از خوزستان و الهام نیکخواه یزد، در جایگاه سوم مشترک ایستادند و هر کدام جایزه ۱۰ میلیون ریالی را به دست آوردند.

دیگر خبرها

  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری