Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:09:44 GMT

فراخوان طراحی نمادهای نوروزی در کلانشهر رشت

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۸۴۲۵۰

فراخوان طراحی نمادهای نوروزی در کلانشهر رشت

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : آیین ها و سنت های بومی، ملی و نوروز شامل فرهنگ و هنر ملی، نمادهای مرتبط با نوروز، هفت سین یا عناصر بومی، بازی های بومی و محلی و خاطره انگیزی از جمله موضوعات این فراخوان است.

زینب فلک دوست اظهار داشت: هویت شهری شامل معماری بومی منطقه، سوغات و صنایع دستی رشت و غیره از جمله دیگر موضوعات این فراخوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی فرصت ارائه آثار در این فراخوان را تا پانزدهم دی (ماه آینده) عنوان و خاطر نشان کرد: علاقمندان باید آثارشان را به رشت، میدان فرهنگ، خیابان پرستار روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت ارسال کنند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت بیان داشت: پنج طرح برگزیده و به هر کدام از صاحبان طرح ها، ۵۰۰ هزار تومان اهدا می شود.

رشت، دارای حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت است که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

برچسب‌ها رشت شهرداری رشت طراحی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت شهرداری رشت طراحی گیلان رشت شهرداری رشت طراحی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۴۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه) بازار سهام، با ۵ هزار و ۱۸۶ واحد کاهش معادل ۲۳ صدم درصد به دو میلیون و ۲۵۹ هزار و ۷۳۱ واحد رسید.

به گزارش مشرق، شاخص هم وزن نیز با ۱۹۲ واحد افزایش معادل ۳ صدم درصد در محدوده ۷۵۱ هزار و ۳۷ واحد قرار گرفت.

نمادهای فملی، فارس، فولاد، شبندر، کگل، تاصیکو و وبملت از نمادهای تاثیر گذار منفی بر شاخص کل بورس بودند. اما نمادهای وامید، سدشت، کویر، غبشهر، ثفارس، وکغدیر و وبانک با تاثیر مثبت از کاهش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.

نمادهای شستا، ذوب، غبهشر، فملی، فولاد، خودرو، و توس و خساپا هم از نمادهای پرتراکنش بر بازار سهام بودند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۷ واحد افزایش به عدد ۲۵ هزار و ۲۰۱ واحد رسید.

نمادهای مادیرا، وهور، سپیدار، بپاس، آریان، فصبا و بساما از نمادهای با تاثیر منفی و نمادهای آریا، توسن، غصینو، کزغال، ثپردیس و حسینا از نمادهای با تاثیر مثبت بر بازار فرابورس امروز بودند.

بازار امروز سهام شاهد ۲۴۱ نماد مثبت برابر ۵۶۵ نماد منفی بود. ۵۳ صف خرید مقابل ۵۲ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به منفی ۸۴ میلیارد تومان رسید.

معامله گران امروز ۷ میلیارد و ۱۲۰ میلیون سهام را به ارزش ۲ هزار و ۹۵۶ میلیارد تومان دست به دست کردند.

ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۳۴ میلیارد دلار بود.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) تعبیر خواب شهرداری زاکانی برای پارک‌های تهران
  • فراخوان کشف قیمت و تامین داروهای تک‌ نسخه‌ای
  • فراخوان کشف قیمت و تامین دارو‌های تک‌نسخه‌ای اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ایمن‌سازی درختان خطرآفرین در اصفهان
  • ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان
  • تولید کنندگان مبلمان فضای باز
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • ایده‌هایی جذاب برای دکوراسیون خانه‌های کوچک
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود