Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان در دیدار با جمعی طلاب بسیجی سازمان بسیج طلاب استان و بسیج ناحیه دانشجویی استان سمنان گفت: دشمنان به دنبال جدایی حوزه و دانشگاه‌ها هستند و بدانید که ارتباط حوزه و دانشگاه‌ها می‌تواند بسیار موثر و مفید برای کشور واقع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان افزود: یکی از نیاز‌های امروز ما افزایش فهم سیاسی دانشجویان و طلاب و قدرت تحلیل و افزایش بصیرت است که رهبری بر آن تاکید داشته اند.

او افزود: انقلاب ما نیاز به جوانان دارد و حرکتی که رهبری برای انقلاب ترسیم کرده اند نیاز به جوانان دارد.

حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی در پایان بیان داشت: هسته اصلی گردش انقلاب به دست حوزه و دانشگاه است و تبیین و قانع کردن ذهن‌ها و افزایش سطح آگاهی سیاسی از وظایف طلاب و دانشجویان است که رهبری ترسیم کرده اند.

سرهنگ منصور شوقانی جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این دیدار گفت: رهبری همیشه بر با هم بودن علم و دین تاکید داشته اند و مجموعه‌ی بسیج دانشجویی و طلاب همیشه در این راستا نقش آفرینی کرده اند.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: یکی از اهداف این دو قشر، حضور موثر در میادین اساسی جامعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زمینه سازی برای ایجاد نهضت علوم دینی و بومی سازی علوم بوده است.

سرهنگ شوقانی با اشاره به اهداف دیگر مجموعه‌ی بسیج دانشجویی و طلاب تصریح کرد: ارتقاء بینش سیاسی و بصیرت سیاسی و عدالت خواهی و دفاع از انقلاب و دستاورد‌های آن از اهداف دیگر این دو قشر مقدس بوده است.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشجویی بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۴۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند

ایسنا/لرستان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: قرارگاه جهاد تبیین با حضور در مدارس اقدام به روشنگری و بصیرت‌افزایی می‌کند.

سرهنگ احمد حسنوند امروز (دهم اردیبهشت‌ ماه) در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و هادیان سیاسی که در حسینیه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: در توطئه‌هایی که از سوی دشمن می‌شود، نقش جهاد تبیین بیشتر محسوس است و در این زمینه اقداماتی شده است.

وی بیان کرد: تشکیل قرارگاه جهاد تبیین با توجه به فرمان رهبری، یکی از مهم‌ترین اقداماتی بوده که در این زمینه انجام شده است. این قرارگاه شامل مربیان عقیدتی و سیاسی و هادیان سیاسی با حضور در دانشگاه‌ها و مدارس اقدام به روشنگری و بصیرت افزایی می‌کند. اعزام هادیان سیاسی به اردوی راهیان‌ نور از دیگر اقداماتی است که در حوزه عقیدتی سیاسی انجام شده است.

او افزود: در هفته عقیدتی سیاسی سپاه ۲۸ برنامه فرهنگی برگزار می‌شود که برگزاری جلسات بصیرت‌افزایی و روشنگری با حضور اساتید شهرستانی و استانی و کشوری در مساجد و پایگاه‌های مقاومت و دانشگاه‌ها و مدارس از جمله این برنامه‌هاست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد