Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@18:53:43 GMT

4 کشته به دلیل آتش‌سوزی ناشی از تصادف در زنجان

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۸۴۶۶۴

4 کشته به دلیل آتش‌سوزی ناشی از تصادف در زنجان

مسؤول روابط‌ عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی زنجان از کشته شدن چهار سرنشین دو دستگاه خودروی وانت نیسان و پژو ۴۰۵ بر اثر تصادف به دلیل آتش‌سوزی خبر داد.

حسن غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در اثر تصادف شدید، دو خودروی نیسان و پژو ۴۰۵ که در کیلومتر 15 مسیر ارتباطی زنجان- بیجار رخ داد، چهار نفر جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول روابط‌ عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی زنجان با اشاره به اینکه تصادف مذکور که رخ به رخ  صورت گرفت، موجب آتش‌سوزی شدید شد، تصریح کرد: در همین راستا راننده و دو سرنشین خودروی سواری پژو ۴۰۵ و راننده نیسان وانت در میان شعله‌های آتش، گرفتار شده و جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به اینکه برای اطفای عملیات حربق آتش‌نشانان از ایستگاه‌های شماره یک، ایستگاه شماره 4 و آتش‌نشانی پاپایی به محل اعزام شدند، بیان کرد: این عملیات حدود 45 دقیقه طول کشید و میزان سوختگی این دو خودروی درگیر در تصادف ۸۰ درصد بود.

گفتنی است، علت وقوع آتش‌سوزی در این حادثه تصادف انفجار مخزن گاز و بنزین نیسان اعلام شده است.

انتهای پیام/73005/ق20

منبع: فارس

کلیدواژه: تصادف آتش سوزی زنجان آتش نشانی آتش نشانی عملیات مخزن گاز رخ به رخ بنزین ایستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۴۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در این حادثه که ساعتی پیش در آزاد راه قزوین به زنجان بعد از عوارضی شماره 2 رخ داد، 3 نفر مصدوم شدند.   سرهنگ ذاکری منش افزود: این تصادف موجب ترافیک در این محور شد.   علت حادثه در دست بررسی است.    

دیگر خبرها

  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت