Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@23:43:38 GMT

علی صادقی: در اوج خداحافظی کردم!

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۸۴۷۲۳

آفتاب‌‌نیوز :

علی صادقی که کارش را از نوجوانی با سریال «بهترین تابستان من» آغاز کرده، در یک برنامه تلویزیونی گفت: تقریبا ۳۰ سال است دارم این کار را انجام می‌دهم اما حداقل با دو سوم بازیگران ایران کست نشده‌ام که بازی کنم. علتش را هم نمی دانم. به هر حال اینطوری است. به نظرم کارها بیشتر حالت تیمی است و یک سری آدم‌ها فقط با هم کار می‌کنند و این موضوع دست من نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این باره که چرا بعد از تجربه دوران اوج، مدتی نبوده و این غیبت خودخواسته بوده یا ممنوع الکار شده، گفت: من در اوج کناره گیری کردم! چهار طرف دوربین را بوس کردم و رفتم! واقعیتش پیشنهاد کاری که بدانم در آن مفیدم نداشتم. شاید هم تولیدات ضعیف‌تر شده است. علت خاصی سراغ ندارم و همیشه دوست دارم کار کنم و کار هم باشد انجام می‌دهم.

وی درباره جدی بازی کردن خود گفت: من همیشه جدی بازی می‌کنم اما مردم می‌خندند. بیشتر دوست دارم کارهای رئال با موقعیت‌های کمدی بازی کنم.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: علی صادقی بازیگر سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۴۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام خداحافظی سرآسیایی با باشگاه سایپا

به گزارش "ورزش‌ سه"، روز گذشته که رقابت‌های لیگ برتر در جریان بود، خبر جدایی مجتبی سرآسیایی و بازگشت مهدی حسینی‌نسب روی خروجی سایت باشگاه سایپا قرار گرفت.

مجتبی سرآسیایی ساعاتی بعد با انتشار یک پست اینستاگرامی به این تصمیم مدیران باشگاه سایپا واکنش نشان داده و نوشته است: 

«سلام. به رسم ادب تشکر می‌کنم از مدیران باشگاه سایپا، مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه تشکر بزرگ می‌کنم از جناب حسینی‌پور عزیز مدیرعامل سابق باشگاه و جناب ناظری، آقا محمد رحمتی و آقا محمود عربی و... ممنونم از محبت عزیزان خودم، آقابهنام ابوالقاسم پور، آقامصطفی قنبرپور، آقاوحید قاسمی، آقافربد بقایی و آقاامیرحسین بابازاده و دیگر عزیزان. قدردانی می‌کنم از زحمات همکاران عزیزم در کادرفنی؛ آقای فرزین رکوعی، آقای فرشاد قدیری، آقای رضا خالقی‌فر، آقای عماد هاشمی، آقای مهدی صولی، آقای علی عسگری، آقای پوریا جراحی. افتخار می‌کنم که مربی و برادر بازیکنان بسیار قابل و ارزشمند و باشخصیت تیم سایپا بودم و روزهای خوبی کنار آنها و دیگر زحمت کشان مجموعه از جمله کادر پزشکی و ماساژ، کادر تدارکات و دوستان خوب و زحمتکش رسانه داشتیم. ما موظف به تلاش حداکثری برای موفقیت هستیم و نتیجه در ید قدرت باری‌تعالی است و باور محکم دارم که هیچ چیز در این دنیا گم نمی‌شود. در انتها آرزوی موفقیت و درخشش برای مجموعه بزرگ سایپا و دوست عزیزم آقا مهدی حسینی‌نسب دارم.» 

سرآسیایی شروع خوبی در سایپا داشت و موفق به کسب چند پیروزی متوالی شد، اما در هفته‌های اخیر رقم خوردن چند شکست سبب شد تا مدیران باشگاه دست به تصمیم عجیبی بزنند و حسینی نسب که در ابتدای فصل هدایت تیم را برعهده داشت، دوباره به راس کادر فنی بازگرداندند.

دیگر خبرها

  • فینال ومبلی: خداحافظی باشکوه کاپیتان وفادار!
  • خداحافظی اشک‌بار افسانه داوری در پارک دو پرنس
  • پیام خداحافظی سرآسیایی با باشگاه سایپا
  • رقیب حسن یزدانی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد
  • خداحافظی احساسی ستاره‌ای ۳۹ ساله با آبی‌های لندن؛ سیلوا چرا ۴ سال در چلسی ماند؟
  • (ویدئو) ژیلا صادقی جواب تمام منتقدانش را یکجا داد!
  • پلن B و C اوسمار برای جانشینی اورونوف
  • خانم ژیلا صادقی، این صحبت‌هایت را فراموش کردی؟!
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد