Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب‌الله خواجه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: فدراسیون فوتبال همه ساله برای استعدادیابی تکمیلی و انتخابی تیم ملی در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و امید، اردوهای مختلف را به میزبانی تهران برگزار می‌کند اما امسال با هماهنگی انجام شده و برای نخستین بار، اردوی استعدادیابی نونهالان با حضور محمد یاوری سرمربی و مهدی حیدری مربی تیم ملی زیر ۱۴ سال به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۳۵ ورزشکار از گلستان که ۱۶ نفر آنان از گنبدکاووس بودند، به همراه ۱۰ ورزشکار از استان‌های مازندران، تهران، مشهد و سمنان در این اردوی دو روزه شرکت کردند و ۶ ساعت تمرین برای آنان برگزار شد و سرمربی تیم ملی قرار است جمع‌بندی خود را بعد اعلام کند.

رییس هیات فوتبال گنبدکاووس خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام هیات فوتبال گلستان به هیات‌های فوتبال شهرستانی برای معرفی بازیکنان خوب خود به منظور انتخاب در تیم فوتبال زیر ۱۴ سال استان، اسامی بیش از ۱۰۰ فوتبالیست اعلام شد که با برگزاری ۱۰ جلسه تمرینی با حضور استعدادیاب‌های برتر استانی در اواسط سالجاری در مجموع ۳۵ بازیکن انتخاب و در اردوی دو روز گذشته شرکت کردند.

خواجه با اشاره به اینکه برگزاری جلسات استعدادیابی تا چینش ۲۵ نفره تیم فوتبال زیر ۱۴ سال استان گلستان ادامه دارد گفت:‌ ۲۵ مدرسه فوتبال در گنبدکاووس وجود دارد که چهار تا پنج هزار نفر از سنین ۶ تا زیر ۲۱ سال در این مدارس آموزش لازم را فرا می‌گیرند.

در شهرستان گنبدکاووس که با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق گلستان واقع است، افزون بر ۹  هزار ورزشکار سازماندهی شده در قالب ۳۸ هیات ورزشی مشغول فعالیت هستند.

برچسب‌ها فوتبال نونهالان گنبدکاووس تیم ملی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال نونهالان گنبدکاووس تیم ملی ایران فوتبال نونهالان گنبدکاووس تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۴۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: ۶ اعتبارنامه منتخبان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در استان تائید و صادر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سیدعلی مهاجر ظهر امروز در جلسه ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی گفت: هم‌دلی هماهنگی و هم‌افزایی در خانواده انتخابات از جمله ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخابات که به خوبی نقش‌آفرین بود، انتخاباتی در بالاترین سطح کیفی برگزار شد.

وی افزود: اقدامات پیش‌گیرانه‌ای که در این ستاد با راهبری مدیرکل دادگستری استان انجام گرفت، کمک بسیاری در برگزاری موفق انتخابات بود که جای قدردانی دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: 6 اعتبارنامه منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی که به عهده استان بود در هیئت‌های اجرایی شهرستان‌ها با تایید هیئت نظارت صادر شده که در مرحله بعد باید به تأیید وزارت کشور و شورای نگهبان نیز برسد.

مهاجر افزود: دور دوم انتخابات را منحصر به شهرستان گنبدکاووس نمی‌دانیم و با تاکید استاندار، کل استان در کنار فرمانداری گنبدکاووس برای برگزاری انتخابات، به بهترین شکل هستند.

وی تصریح کرد: براساس قانون فقط افرادی می‌توانند در این دوره شرکت کنند که یا در دور نخست رای نداده باشند یا در حوزه انتخابیه گنبد کاووس رای داده باشند و این خصوصیت توسط دستگاه‌های احراز هویت به سادگی قابل تشخیص خواهد بود.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس