Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین درحالی‌که ثبت‌نام «طرح اقدام ملی مسکن» در استان قزوین از ساعت ۱۰ صبح امروز (۳۰ آذر) آغاز شده بود، قبل از ساعت ۱۳ امروز ظرفیت ثبت‌نام در ۹ شهر اعلام‌شده تکمیل شد.

ثبت‌نام «طرح اقدام ملی مسکن» در استان‌های قزوین، البرز، تهران، کرمان همزمان باهم از ساعت ۱۰ روز شنبه (۳۰ آذرماه) آغاز شد و بر اساس اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی متقاضیان می‌توانند ظرف سه روز در سامانه اقدام ملی مسکن نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن برای ۹ شهر استان قزوین ازجمله آبیک، اسفرورین، اقبالیه، الوند، بویین‌زهرا، خرمدشت، تاکستان و محمودآباد و قزوین در نظر گرفته‌شده بود که ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه روز شنبه ۳۰ آذر ظرفیت تمام این شهرهای اعلام‌شده تکمیل و امکان ثبت‌نام از افراد دیگر سلب شد.

به گزارش ایسنا، ابراهیم مبارک قدم، مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در جلسه شورای مسکن استان که بیست‌ویکم آذر ماه برگزار شد، گفته بود که بر اساس برنامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی در طرح اقدام ملی مسکن، ساخت تعداد ۹۴۷۸ واحد مسکونی بر اساس طرح جامع مسکن به استان قزوین ابلاغ‌شده است که در مرحله اول ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن برای استان قزوین تعداد ۱۹۴۵ واحد در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه قزوین استانی اجتماعی مسكن طرح مسکن ملی تکمیل ظرفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند

آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران پرند  در گفتگو با بیان اینکه  هدف دولت آن است که آن بخش از مردم که صاحب مسکن نیستند را خانه دار کنند و با توجه به آنکه این روش و اقدامات برای دولت گران تمام می شود بنابراین تمامی اهداف دولت آن است که در اجرای این طرح سوداگران  مسکن را حذف و مسکن در اختیار متقاضیان واقعی قرار گیرد افزود: در ین طرح با توجه به آنکه قیمت زمین برای متقاضیان حذف می شود بنابراین تمام تلاش بر این اساس است که مسکن در اختیار متقاضیان واقعی قرار گیرد .

وی افزود: متقاضیانی که در این طرح ثبت نام کرده اند در حال حاضر هیچ قرارداد مشخصی در دست ندارند و تنها در اولویت تخصیص پروژه قرار گرفته اند و اگر متقاضیان در طول روند اجرای پروژه امکان تامین منابع مالی خود رانداشته باشند ناچار مجبور به جابه جایی و یا حذف متقاضیان هستیم بنابراین خرید وفروش  امتیاز پروژه های نهضت ملی مسکن ممنوع است.

صیادی بیان کرد: خرید وفروش امتیازهای نهضت ملی مسکن  کار اشتباهی است و به هیچ عنوان متقاضیان این اقدام را انجام ندهند و اگر قصد انجام این اقدام را داشته باشند برای سایر پروژه های مسکونی تنها از طریق قانون پیش فروش مسکن انجام دهند که برای این اقدام هم  تشریفات خاص خود را دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • آمادگی استان قزوین برای سرمایه گذاری‌های خارجی
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • تکمیل زنجیره‌های تولید، محور توسعه استان اردبیل است
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است/ روند کاهشی در مرکز استان
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است / کاهش جمعیت در مرکز استان
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • ظرفیت سد دز تکمیل شد