Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حسینی‌نژاد صبح شنبه در شورای استانی گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان اظهار داشت: شورای معادن یک زیرساخت کلان در استان است، صنعت تقریباً ۱.۵ تا ۲ درصد آب استان را مصرف می‌کند اما صنعت کنار استان است.

وی با بیان اینکه باید نگاه ویژه‌ای به بخش کشاورزی که بخش عمده آب را مصرف می‌کند باشد، افزود: حداقل دو سال است در خصوص کنتور هوشمند صحبت می‌کنیم که ۱۰ میلیون تومان هزینه آن است و ۱۴ هزار چاه کشاورزی نزدیک به ۱۴ میلیارد تومان هزینه نصب کنتور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان عنوان کرد: تلاش کردیم از یک درصد فروش برنامه‌ای از طریق شورای معادن مصوب کردیم در حوزه‌های عمرانی، بهداشتی و بهره‌وری در سطح کلان کار انجام دهیم مصوبه‌ای هم که شورا اواسط سال داشت این بود که حدود ۱۰۰ میلیارد تومان مصوب شد که ۳۶ میلیارد تومان گرفتیم و به دستگاه‌ها گفتیم پروژه‌هایی تعریف کنند، گلایه‌ای به ادارات آب داریم که پروژه‌ای نیاورده اما می‌توانیم یک پروژه به عنوان کنتورهای هوشمند اختصاص دهیم که تحقق پیدا کند.

حسینی نژاد همچنین گفت: در شورای معادن استان مصوب کردیم که شهرک قطعه‌سازی با کمک صنایع مس و گل‌گهر در استان ایجاد شود تا زیرساخت‌های آن در جهت افزایش بهره‌وری ها فراهم شود.

مشاور نظام مهندسی کشاورزی و منابع‌طبیعی استان کرمان نیز در این جلسه اظهار کرد: شرایط پرداخت تسهیلات دشوار است و لذا صنایع مس با منابعی که در بانک‌ها دارد اعتباری ایجاد کند تا واحدهای صنعتی به سهولت وام بگیرند. مس در بازارسازی و بازریابی کمک کند تا به رفسنجان میدان داده شود.

محمد مددی‌زاده افزود: مجوز برای شهرک صنعتی احمدآباد رفسنجان اخذ شود که با توجه به نزدیکی این شهرک با ایستگاه راه‌آهن ظرفیت خیلی خوبی برای آن به‌شمار می‌رود.

مشاور نظام مهندسی کشاورزی و منابع‌طبیعی استان کرمان بیان داشت: ضرورت دارد صنعت مس یک سازمان و نهادی برای توسعه رفسنجان ایجاد و طرح‌های خود را مشخص کند انتظار رفسنجانی‌ها از مس این است که بتوانند از این ظرفیت بیشتر استفاده کنند.

کد خبر 4803497

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی حسینی نژاد صنعت معدن و تجارت کرمان رفسنجان بوشهر ایلام تعطیلی مدارس گرگان شهرکرد قزوین خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند یاسوج بارش برف شیراز شب یلدا بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۵۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین‌زهرا با حضور بیش از ۵۰ کارخانه، شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به‌کار کرد.

این نمایشگاه توسط عباسپور نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی، زینالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، فرماندار بویین‌زهرا، معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، مدیرکل سازمان صمت، مدیر کل اداره کار و رفاه اجتماعی استان قزوین و شهرستان بویین‌زهرا و مدیران شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی آراسنج، اشتهارد، دانسفهان، نظرآباد، حکیمیه و چرمسازی، مورد بازدید قرار گرفت.

این رویداد با استقبال بسیار خوب دانشجویان و مردم شهرستان بویین‌زهرا در این واحد دانشگاهی در حال برگزاری است. از اهداف این رویداد می‌توان به کاریابی دانشجویان و اجرای طرح پویش، ارتباط موثر بین صنعتگران و دانشگاه و حضور موثری شرکت‌ها و واحد‌های صنعتی در دانشگاه اشاره نمود. این نمایشگاه تا روز ۱۳ اردیبهشت در سالن شهدای گمنام دانشگاه آزاد بویین‌زهرا برقرار بوده و بازدید برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • شهرک تخصصی کفش در قم ایجاد می‌شود
  • تا پایان سال در ۹۲ نقطه نیروگاه خورشیدی برای شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود
  • عدم وجود سایت مدیریت پسماند ویژه در شهرک‌های صنعتی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر در نمایشگاه نساجی یزد
  • برپایی نمایشگاه نساجی و پوشاک در یزد
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • تکلیف جایزه بزرگ جشنواره شهرنما چه شد؟