Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه ۲۴۰ هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی به ریاست محمدعلی کی‌نژاد در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.
در ابتدای جلسه کی‌نژاد با اشاره به اسناد مصوب این شورا از جمله سند نقشه جامع علمی کشور، سند مهندسی فرهنگی و امور نخبگان گفت: با بهتر اجرایی شدن این اسناد، تأثیر اقدامات شورای عالی انقلاب فرهنگی در جامعه مشهود می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هیأت‌های عالی، مرکزی و اجرایی جذب یکی از مهم‌ترین عوامل برای اجرای آمایش آموزش عالی کشور است.
در ادامه جلسه، درخواست بنیاد ملی نخبگان مبنی بر مجوز جذب خارج از فراخوان برای ۴۰ نفر از متقاضیان جذب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطرح و با توجه به مصوبه قبلی هیأت عالی جذب و لزوم ثبت نام متقاضیان در سامانه‌های جذب وزارتین برای اخذ ردیف استخدامی مورد موافقت اعضاء قرار گرفت.
همچنین در ادامه جلسه مقرر شد برای بررسی شکایات از دانشگاه‌ها و ارسال این شکایات از اداره کل شکایات و پاسخگویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رابطی انتخاب شود و نحوه رسیدگی به شکایات مربوط به جذب طبق روال قبل و بر اساس دستورالعمل رسیدگی به شکایات هیأت عالی جذب انجام پذیرد.
احکام مربوط به هیأت های اجرایی جذب و کارگروه های بررسی صلاحیت عمومی دانشگاه ‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، شهید بهشتی، علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، خواجه نصیرالدین طوسی، محقق اردبیلی، ایلام، علوم پزشکی اراک، علوم پژشکی شهید صدوقی یزد و علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مورد تأید قرار گرفت.

برچسب‌ها بنیاد ملی نخبگان هیئت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد ملی نخبگان هیئت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی بنیاد ملی نخبگان هیئت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۵۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است

عبدالحسین خسروپناه،  امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می توان به جرئت گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ضرورت افزایش ظرفیت پزشکی در سال ۱۴۰۳
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود
  • مجزا برگزار شدن آزمون دانشگاه فرهنگیان از سال آینده
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است
  • تقدیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»