Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-08@13:30:49 GMT

۴۶۰ کیلوگرم چوب تاغ قاچاق در دامغان کشف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۸۶۰۸۵

۴۶۰ کیلوگرم چوب تاغ قاچاق در دامغان کشف شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان علی اکبر عباسی راد افزود: ماموران نیروی انتظامی و یگان حفاظت منابع طبیعی بخش امیرآباد هنگام گشت زنی به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شده و پس از بررسی ، چوب تاغ که از روستای معصوم‌آباد بارگیری شده بود ، کشف کردند.

وی به دستگیری سه نفر هم اشاره کرد و گفت: خودروی نیسان توقیف و عوامل قطع و حمل چوب‌های قاچاق به مرجع قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی راد دلیل قاچاق چوب تاغ را قیمت بالای آن ذکر کرده و اضافه نمود : ارزش ریالی محموله کشف شده بیش از ۱۶۵ میلیون ریال برآورد شد.

 وی افزود: فرد قطع کننده چوب تاغ هم  به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان خاطر نشان کرد: امسال در چهار مرحله  بیش از پنج تن چوب تاغ در دامغان کشف شده است.

علی اکبر عباسی راد عنوان کرد: پارسال ۹ هزار و ۳۲۵کیلوگرم چوب و ذغال قاچاق تاغ  به ارزش ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از ۱۲ خودرو در دامغان کشف و ضبط شد. درختچه تاغ به علت مقاومت بالا به کم آبی و شرایط سخت محیطی ارزش فراوانی در تثبیت خاک، جلوگیری از فرسایش باد و ایجاد گردو غبار دارد و در تولید علوفه و نفوذ آب به اعماق زمین نیز تاثیر فراوانی دارد.

46

کد خبر 1333557

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۶۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی طلا در سیرجان ۱۳ میلیارد ریال جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان میری مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان گفت: پرونده نگهداری ۶ سرویس طلای قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد و ۲۱۳ میلیون ریال در شعبه بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سیرجان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی و اسناد گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط طلاهای کشف شده، متخلف را به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

میری گفت: با قطعی شدن حکم و پیگیری شعبه اجرای احکام، ۱۳ میلیارد و ۴۵۶ میلیون ریال از جریمه دریافت شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان افزود: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سیرجان این تخلف را هنگام بازرسی از یک واحد طلا فروشی کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6100616

دیگر خبرها

  • قاچاقچی طلا در سیرجان ۱۳ میلیارد ریال جریمه شد
  • گازوئیل قاچاق زیر بار آهک
  • کشف ۲۱۵ کیلوگرم حشیش از یک منزل در رودبار جنوب
  • کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در زنجان
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا
  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب