Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@18:00:30 GMT

مسیحیت امروز: به خاطر مسیح، ترامپ را برکنار کنید

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۸۶۱۰۲

مسیحیت امروز: به خاطر مسیح، ترامپ را برکنار کنید

مجله "مسیحیت امروز" متعلق به کلیسای مسیحیان انجیلی از قانونگذاران آمریکایی خواست به خاطر مسیح، ترامپ را برکنار کنند.

به گزارش ایسنا، مارک گالی، سردبیر "مسیحیت امروز" در سرمقاله خود همچنین به مسیحیان همفکر هشدار داد تا دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا را به خاطر مسیح برکنار کنند یا با عواقب مذهبی زندگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این سرمقاله نوشت: روند استیضاح هیچ شکی بر جای نگذاشته که ترامپ از قدرت و اختیارات سیاسی خود برای مجبور کردن یک رهبر خارجی به منظور ارعاب و بی اعتبار کردن رقبای سیاسی خود استفاده کرده است و نه تنها قانون اساسی را نقض کرده بلکه از همه مهمتر، این یک اقدام کاملا غیراخلاقی است.

وی نوشت: اینکه ترامپ با رای سنا از سمتش برکنار شود یا با رای مردمی در انتخابات سال آتی میلادی، مساله یک قضاوت محتاطانه است. اینکه او برکنار شود، مساله وفاداری حزبی نیست بلکه وفاداری به "خالق ۱۰ فرمان" است.

ترامپ اما در پاسخ به این مقاله مدعی شد که برای مسیحیان انجیلی کار زیادی انجام داده است.

وی نوشت: یک مجله چپگرای افراطی یا بسیار مترقی همانطور که برخی این را می‌گویند، بسیار ضعیف عمل کرده و برای چندین سال است که از خانواده بیلی گراهام، کشیش کلیسای انجیلی دور مانده و هیچ چیز درباره خوانش یک متن کامل از یک مکالمه تلفنی روتین نمی‌داند. هیچ رئیس‌جمهوری بیشتر از من برای این کلیسا کار نکرده است. از دموکرات‌ها چیزی دریافت نکرده‌اید. من دیگر این مجله را نمی‌خوانم!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استیضاح ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۶۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شصت‌ودومین شماره مجله تصویری نفت و انرژی (متنا)

دریافت 59 MB

نفت واژه‌ای موجز با داستانی پرایجاز، قهرمانانی شاخص و تاریخی بسیار شنیدنی‌ است… 

نفت در قاب خاطرات مردم این سرزمین هم غرورآفرین، هم پرجذبه، هم پررمزوراز، هم نمود نعمت، هم محل آرامش و هم محل پرسش است…

صنعتی که هرگاه توسعه یافته و با دانش روز همگام شده و رشد کرده، موجبات ترقی در مناظر دیگر صنعت و توسعه کشور را فراهم آورده است. 

اکنون نیز این قدیمی‌ترین صنعت ایران‌زمین، بخش مهمی از تاریخ روبه‌رشد صنعت و فناوری را شکل می‌دهد. آنچه در صنعت نفت در حال وقوع است می‌تواند درخشان‌ترین فصل آن باشد و این مهم بسته به توان و خواست همه‌ کسانی است که چراغ‌های روشن این صنعت را فراراه پیشرفت و توسعه‌ پایدار این بوم می‌شناسند.

شرح و بسط توانمندی‌ها، کارایی‌ها و کارگشایی‌های این منبع عظیم و تأثیرگذار انرژی در سراسر جهان بر کسی پوشیده نیست و در توصیف اهمیت برخورداری از منابع عظیم نفت و گاز همین نکته بس که ممالک صاحب منابع طبیعی در جهان، همواره در تمام عرصه‌های مهم بین‌المللی تأثیرگذار و نقش‌آفرین بوده‌اند. 

تلاش و مطالعه، پژوهش و علم‌آفرینی و فعالیت مجدانه در این عرصه، بی‌تردید راه‌حلی دقیق و مستند برای رسیدن به اهداف کلان توسعه‌ای و ملی‌مان خواهد بود. 

دیگر خبرها

  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (9 اردیبهشت)
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • شصت‌ودومین شماره مجله تصویری نفت و انرژی (متنا)
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • تصویر همسر ناوالنی بر روی جلد مجله تایم
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (7 اردیبهشت)