Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با اجلاس استانی نماز، نمایشگاه «نماز در آیینه هنر» در گالری سوره حوزه هنری بوشهر افتتاح شد. ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی پنجمین اجلاس نماز استان بوشهر ظهر امروز در آیین افتتاح  نمایشگاه «نماز در آیینه هنر» در گالری سوره حوزه هنری بوشهراظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ نماز و استفاده از ظرفیت هنر، نمایشگاه نماز در آیینه هنر با حضور 10 هنرمند نگارگر و خوشنویس استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجلیل از آثار برتر اجلاس استانی نماز بوشهر به روایت تصویر 366 اثر ارسالی به اجلاس استانی نماز بوشهر 50 اثر برگزیده شدند آثار ارسالی به اجلاس نماز استان بوشهر 3.5 برابر افزایش یافت

اسماعیل کاظمی با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت سه روز در گالری سوره حوزه هنری آماده بازدید علاقه‌مندان است افزود: در این نمایشگاه 26  اثر در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته که 14 اثر خوشنویسی و مابقی نگارگری است.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۶۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا

در مراسمی نمایشگاه طرح صدرا با شعار صنعت، دانشگاه، راه اشتغال در محل دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا با حضور مسئولین  آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویدار کاریابی استان و با حضور بیش از ۶۰ واحد‌های صنعتی، تولیدی، صنایع غذایی و صنایع دستی به مدت ۳ روز دایر می باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • افتتاح نمایشگاه موزه عبرت ایران در خراسان شمالی
  • روایت امام جمعه تهران از حمله سپاه به اسرائیل
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • نمایشگاه موزه عبرت ایران در شیراون افتتاح شد
  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • برپایی نمایشگاه تذهیب «نقش و نگار» در برج آزادی
  • طریقه خواندن نماز شب و فضیلت آن