Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@16:16:19 GMT

علی‌رضا شفائی مادر را به تمام مادران جهان تقدیم کرد + صوت و فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۸۶۳۳۶

علی‌رضا شفائی مادر را به تمام مادران جهان تقدیم کرد + صوت و فیلم

‍‍‍‍‍‍

علی‌رضا شفایی خواننده موسیقی ایرانی، با انتشار قطعه‌ی «مادر» به تمام مادران جهان اَدای احترام کرد. ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قطعه‌ی «مادر» در سریال «وارش» برای نخستین‌بار روی آنتن رفت. این قطعه را علی‌رضا شفایی روی ترانه‌ای از عبدالجبار کاکایی ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعه‌ی «مادر» روی صحنه‌های مربوط به شخصیت‌های اصلیِ سریال «وارش» (مادر جاوید و یوسف) و مصائبی که در راه رشد پسرانش دارد، پخش شد و لحظات عاطفی خاصی را برای مخاطبان رقم زد.

ایده و اختراع نخستین جشنواره موسیقی فجر در راه است

شفائی که سال گذشته با انتشار آلبوم «خیال آمدنت» توانسته بود توجه علاقه‌مندان موسیقی را جلب کند؛ با این اثر در میان کاندیداهای جشن «موسیقی ما» قرار گرفته است.

مجموعه تلویزیونی وارش به آهنگسازی پیمان خازنی هر شب ساعت 20 و 45 دقیقه از شبکه 3 سیما پخش در حال پخش است.

علی رضا شفائی این قطعه را با یاد مادر مهربانش به تمام مادران جهان تقدیم کرد. در ادامه می‌توانید قطعه‌ی «مادر» را با تصاویری از سریال «وارش» ببینید و بشنوید:

 

 

 

انتهای پیام/

R33357/P/S4,40/CT12 واژه های کاربردی مرتبط موسیقی زبان مادری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موسیقی زبان مادری موسیقی زبان مادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۶۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !

به گزارش همشهری آنلاین، شامگاه گذشته (۷ اردیبهشت) پرونده رقابت‌های دور یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با صعود سپاهان و حذف پرسپولیس بسته شد. یکی از حساس‌ترین رویداهای فوتبالی شب گذشته بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک بود که اتفاقا به میزبانی اراکی‌ها برگزارشد.

بسیاری از علاقمندان فوتبال در این شب پر هیجان ورزشی راهی استادیوم شدند تا تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند. معمولا در همه دنیا رسم بر این است که قبل از بازی‌های فوتبال برای حاضران در استادیوم موسیقی‌های پر هیجان پخش می‌کنند تا تماشاچی با فضا همراه شود و رخوتی در استادیوم ایجاد نشود؛ گاهی هم بسته به اهمیت بازی خوانندگان مطرح پاپ به استادیوم دعوت می‌شوند تا قبل از شروع بازی شور و هیجان مضاعف به تماشاچی تزریق کنند.

اما شب گذشته در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک بدون توجه به تمام این موضوعات برای حاضران موسیقی نواحی و آواز علیرضا قربانی (خواننده کلاسیک ایرانی) پخش شد؛ آن هم در شرایطی که نه مخاطب برای شنیدن آواز ایرانی حاضر شده است و نه آواز ایرانی قرار است به فضای استادیوم هیجان ببخشد!

درست است که موسیقی برای عده زیادی از مردم تنها جنبه سرگرمی دارد اما نباید از تاثیر موسیقی بر ذهن غافل شد. اینکه در تمام این سال‌ها موسیقی ورزشی مناسبی برای چنین رویدادهایی ساخته نشده است، قطعا جای بحث مفصل دارد اما کاش برگزارکنندگان مسابقه شب گذشته فقط کمی به اثربخشی موسیقی مهیج برای مخاطب فوتبالی احترام می‌گذاشتند و با کج‌سلیقگی نه جایگاه موسیقی ایرانی را تنزل می‌بخشیدند و نه حوصله تماشاچیان فوتبال را سر می‌بردند!

کد خبر 847416 منبع: ایسنا برچسب‌ها كنسرت موسيقى ویژه ورزشی موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا خواننده - علیرضا قربانی

دیگر خبرها

  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • (ویدئو) آهنگ زیبای رضا یزدانی در سریال افعی تهران
  • حال موسیقی ایران خوب است
  • نظر علیرضا طلیسچی درباره حضورش در شب‌های زودیاک و آهنگ پرطرفدارش «پاقدم»
  • داستان تیتراژ سریال دلیران تنگستان
  • داستان تیتراژ سریال«دلیران تنگستان»/ وقتی موسیقی ایرانی محترم است
  • شاد، اما خسته!
  • شاد اما خسته
  • زنان بدون فرزند شاد‌تر هستند یا مادران؟
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ