Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم کیمیا کاشت کردستان در هفته چهارم مسابقات لیگ دسته یک هندبال باشگاه های کشور توانست با نتیجه 36 بر 31 هیات هندبال مریوان را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ هفته چهارم مسابقات لیگ دسته یک هندبال باشگاه های کشور روز جمعه 29 آذر ماه در سراسر کشور برگزار شد.

در این هفته و در گروه چهارم دو تیم هیات هندبال مریوان و کیمیا کاشت کردستان به مصاف هم رفتند که در یک بازی زیبا و جذاب تیم کیمیا کاشت کردستان توانست با نتیجه 36 بر 31 حریف خود را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیازمند جذب بازیکن در مرحله دوم هستیم

امیر صمدی سرمربی تیم کیمیا کاشت کردستان در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی در جمع خبرنگاران در پاسخ به یکی از سوال ها در خصوص آرامش بسیار روی نیمکت گفت: بنده همیشه آرام و پر آرامشی هستم و تحت تاثیر هیچ جوی قرار نخواهم گرفت چون اگر اعتراض ها روی نیمکت زیاد شود و به تیم منتقل شده و دچار حاشیه خواهند شد.

او افزود:  لیاقت کیمیا کاشت خیلی بیشتر از این حرف ها است و واقعاً باید این تیم در لیگ برتر حضور پیدا کند.

سرمربی کیمیا کاشت کردستان عنوان کرد: به دو بازیکن برای تقویت تیم در مرحله دوم نیاز داریم که باید دید که باشگاه چه تصمیمی خواهد گرفت.

صمدی گفت: تیمی که روی روال برد قرار دارد نباید دچار غرور شود و در باید بتواند در شرایط بحرانی بازی را مدیریت کنند که به همین منظور نیازمند انجام تمرینات متمرکزتری هستیم.

او در خصوص هواداران تیم کیمیا کاشت کردستان نیز اظهار داشت: جای بسی خوشحالی است که مردم این چنین به هندبال عرق دارند و مشوق تیم و بازیکنان ما هستند و هیجان بازی را بیشتر می کنند.

با لباس کردستان می خواهم توانایی خود را نشان دهم

محمد عرفان سعیدی کاپیتان تیم کیمیا کاشت کردستان نیز در پاسخ سوال یکی از خبرنگاران که در مورد پایان یافتن سن ورزشی او پرسیدند، گفت: بنده با توجه به بی کفایتی مسئولان کشوری از تیم ملی خدا خافطی کردم و می خواهم یک بار دیگر به این افراد ثابت کنم که من می توانم و در لباس تیم شهرم این مهم را رقم خواهم زد.

او افزود: هیچ بازیکنی تا آخر عمر خود بازی نمی کند و عمر ورزشی بنده نیز مانند تمامی بازیکنان روزی به پایان می رسد اما باید به فکر آموزش و تربیت بازیکن باشیم.

سعیدی در خصوص بازی های مرحله دوم گفت: اکثر تیم ها در حال آنالیز ما هستند و قطعاً حرف هایی زیادی برای گفتن در این مرحله داریم.

او در پایان با بیان اینکه از مسئولان استان و تلاش های رئیس هیات تشکر می کنم که هندبال را به خانه خود رساند، افزود: در سه بازی قبلی تیم ما میهمان بود زیرا در خانه خود اما در سالن خودمان بازی نمی کردیم اما امروز در این دیدار در خانه هندبال به مصاف حریف خود رفتیم.

 

علیرضا جعفری نیا مربی تیم مریوان نیز در نشست مطبوعانی پایان بازی در جمع خبرنگاران گفت: بازی بازی خیلی خوبی بود و تیم ما دو بازیکن آسیب دیده داشت اما با این وجود خود را به بازی رساندند.

او در خصوص بهم ریختن وضعیت تیم در بازی گفت: بنده روی نیمکت تنها و بازیکنانی که در اختیار دارم همه بومی با عشق و علاقه به این مرحله رسیده اند.

مربی مریوان در خصوص وضعیت دروازبان تیمش گفت: گلر ما از نظر روانی آماده نبود اما این تنها دلیل باخت تیم ما نبود و در طرف مقابل نیز بازیکنان کیمیا کاشت از تیم ما بهتر بودند.

جعفری نیا در خصوص وضعیت کنونی تیمش گفت: تیم ما از نظر مالی با مشکل مواجه است و اگر مدیران تیم و مسئولان استان حمایت کنند می توانیم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

او افزود: بنده 35 روز است که با این تیم تمرین می کنم و روز به روز بهتر شده اند اگر بیشتر در اختیار تیم باشند بهتر نیز خواهند شد.

مربی مریوان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که پرسید آیا این بازی فینال مرحله گروهی تلقی می شد یا نه گفت: قطعاً در بازی برگشت برنامه ریزی های بهتری خواهیم داشت و فینال مرحله گروهی دیدار کیمیا کاشت و مریوان در مریوان است.

او افزود: تیم ما شرایط و حاشیه ها برایش مهم نیست و فقط و فقط به برد فکر می کند.

قانع دست افکن کاپیتان تیم مریوان نیز گفت: تنها حامی ما در این لیگ اداره کل ورزش و جوانان است و از نظر مالی با مشکل مواجه هستیم و باید حمایت شویم.

او افزود: قول هایی از جانب شرکت ها و افراد ثروتمند در مریوان داده شده است و تا کنون تلاش های ما نتیجه ای نداشته است.

کاپیتان مریوان گفت: چه مریوان و چه کیمیا کاشت اگر به لیگ برتر صعود کنند اسم کردستان در ایران نام آوازه خواهد شد.

تیم هیات هندبال مریوان در هفته پنجم با خرم آباد دیدار خواهد کرد و کیمیا کاشت نیز با قرعه استراحت روبه است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان لیگ دسته یک هندبال کیمیا کاشت کردستان امیر صمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۶۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بانوان رده سنی نوجوانان و جوانان کشور و انتخابی تیم ملی از شامگاه یکشنبه به میزبانی همدان آغاز به کار کرد.

دختران شایسته تیم وزنه برداری استان کردستان در روز نخست این دوره از رقابت‌ها موفق به کسب یک مدال سیمین نقره شدند.

در روز اول این پیکارها و در دسته ۵۵ کیلوگرم رده سنی جوانان، «آنیتا فیضی» وزنه‌بردار خوش‌آتیه و صاحب عنوان تیم کردستان به مصاف حریفان خود رفت و توانست در حرکت یک‌ضرب با مهار وزنه ۷۰ کیلوگرمی نشان ارزشمند نقره را کسب کند.

کد خبر 6097731

دیگر خبرها

  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • افزایش ۱۰ درصدی حجم آب سد‌های کردستان
  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • دریاچه زریبار (زریوار) مریوان در استان کردستان بعد از سال‌ها سرریز کرد + فیلم
  • مریوان رکوردار بارش باران/کاهش کیفیت هوا و دید افقی در کردستان
  • مریوان رکورددار بارش باران در کردستان
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر
  • آغاز واردات میوه‌های گرمسیری از مرز باشماق مریوان
  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش کردستان