Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@03:28:22 GMT

«راز جاودانگی» كتاب‌خوانان شیراز را فراخواند

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۸۶۳۷۰

«راز جاودانگی» كتاب‌خوانان شیراز را فراخواند

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز فراخوان شرکت در مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «راز جاودانگی» را اعلام کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام سیدمیثم حسینی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز امروز، 30 دی‌ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینكه فراخوان شركت در مسابقه كتابخوانی «راز جاودانگی» اعلام شد، گفت: این مسابقه با همکاری این اداره و کتابخانه آستان مقدس امامزاده سید شمس‌الدین میرآخر(ع) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی می‌توانند برای تهیه کتاب به کتابخانه‌های عمومی و بقاع متبرکه شیراز و یا به پورتال اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس به آدرس https://fars.oghaf.ir مراجعه داشته باشند.
حسینی گفت: شرکت‌کنندگان همچنین می‌توانند پاسخ سئوالات را به‌صورت یک عدد 20 رقمی از چپ به راست به همراه نام و نام خانوادگی خود به سامانه پیامکی 10000114711 ارسال کنند.
رئیس اداره اوقاف ناحیه 3 شیراز اضافه کرد: مهلت شرکت در این مسابقه و ارسال پاسخ، 12 بهمن‌ماه سال 1398 و زمان قرعه‌کشی نیز 26 بهمن‌ماه مصادف با ولادت حضرت زهرا(س) است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي مسابقه كتابخواني راز جاودانگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۶۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مسابقه کتاب شیرین تا روز بزرگداشت فردوسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما این مسابقه که کار مشترک تلویزیون اینترنتی کتاب و شبکه کودک است هر روز ساعت ۱۶ تا ۱۷ پخش می‌شود.
برنامه و مسابقه تلویزیونی کتاب شیرین با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی میان کودکان و نوجوانان با محوریت سه کتاب «بزرگ‌شدن در سپیدان»، «قصه‌های ادواردو» و «خدا و ضرب‌المثل‌ها» طراحی شده و «قصه‌های شاهنامه» نیز به آن اضافه شده است.

میترا لبافی گزارش می‌دهد:

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمدید مسابقه کتاب شیرین تا روز بزرگداشت فردوسی
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • زنگ سپاس معلم در مدارس فارس نواخته شد
  • نگاهی به وظایف نظارت فنی در سازمان اوقاف