Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی ــ کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید هرمزگان از فردا در مسجد جامع بندرعباس آغاز می‌شود.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی سپاه امام سجاد(ع) بندرعباس، سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد‌(ع) گفت: تجهیزات فنی و ماشین‌آلات سبک و سنگین و نیروی انسانی توانمند و کاربلد و با روحیه‌ بسیجی، پای کار آمده‌اند تا محل برگزاری کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان هر چه سریع‌تر آماده آغاز مهم‌ترین رویداد فرهنگی و مذهبی استان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عملیات عمرانی و آماده‌سازی محل برگزاری کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان از یک ماه گذشته آغاز شده و اکنون در آمادگی کامل به سر می‌بریم. همه دستگاه‌های اجرایی استان از جمله ادارت آب، برق، راه و شهرسازی، راهداری و شهرداری و اداره آب و فاضلاب استان که برای موارد مربوط از جمله روشنایی محیط، آب‌رسانی و تعبیه سرویس‌های بهداشتی مناسب با معاونت مهندسی سپاه امام سجاد استان همکاری داشتند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) ادامه داد: کنگره زنان شهید، نخستین برنامه این کنگره بزرگ ملی است که فردا یکشنبه، یکم دی‌ماه برگزار خواهد شد.

سالاری در پایان گفت: از روز ۲ تا ۵ دی‌ماه به ترتیب کنگره‌های شهیدان دانش‌آموز و دانشجو، شهدای روحانی، بازسازی عملیات‌های دفاع مقدس و کنگره ملی شهدای هرمزگان با حضور مسئولان کشوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا کنگره ملی 1500شهید استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۶۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس

غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در   ۳۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.

جاودان افزود: این غرفه  ها دو روز ادامه دارد.

وی گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

این نمایشگاه تا جمعه ۷ اردیبهشت در بلوار ساحلی بوستان غدیر (زیر پرچم ) از ساعت ۱۷ تا ۲۲  جهت بازدید عموم مردم دایر است .

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • زورخانه حیدر کرار بندرعباس میزبان عاشقان ورزش زورخانه‌ای
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح