Web Analytics Made Easy - Statcounter

تودیبو می خواهد در جایی حضور داشته باشد که توانایی هایش را نشان دهد.

طرفداری- فعلا سه نام، شانس بیشتری برای تقویت سه پست میلان دارند. در خط حمله زلاتان ابراهیموویچ، در خط هافبک نمانیا ماتیچ یا لوکاس توریرا و در خط دفاع ژان کلیر تودیبو.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت و موندو دپورتیوو، مذاکرات میان بارسلونا و میلان به سرعت در حال پیشروی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خود این مدافع می خواهد طی 15 روز آتی، وضعیتش مشخص شود. او چندین پیشنهاد خوب دارد اما محتمل ترین مقصد، میلان است زیرا خود بازیکن هم همین را می خواهد. بایرلورکوزن هم علاقه بسیار زیادی به این مدافع جوان فرانسوی دارد. گفته می شود فرمول این انتقال، قرضی با شرط تعداد بازی خواهد بود که اگر تودیبو بتواند به تعداد مشخصی برسد، این قرارداد اجباری خواهد بود. 

احتمال می رود رقم این انتقال 25 میلیون یورو باشد. گرچه بارسلونا دوست دارد بند بازخریدی هم در این قرارداد بگنجاند اما روسونری به هیچ وجه این مورد را قبول نخواهد کرد. تا این لحظه، تودیبو به میلان، سناریوی احتمالی و نزدیک به واقعیت است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری

آرائوخو این هفته ها هیچ نشانی از یک مدافع مطمئن ندارد و دائما بارسلونا را به دردسر می اندازد.

دیدار بارسلونا و والنسیا در هفته 33 لالیگا 2023/24 با برتری 4-2 شاگردان ژاوی به پایان رسید. روبرت لواندوفسکی در این بازی هت تریک کرد اما رونالد آرائوخو بازهم در خط دفاعی متزلزل نشان داد و با انجام خطای پنالتی، یک گل را به خفاش ها تقدیم کرد. 

به نقل از اوپتا؛ با در نظر گرفتن سه فاکتور خطای پنالتی، دریافت کارت قرمز و اشتباه منجر به گل، رونالد آرائوخو بدترین عملکرد را در بین مدافعان شاغل در لالیگا طی همه رقابت های فصل جاری داشته است. او 2 اشتباه منجر به گل داشته، 2 بار کارت قرمز گرفته و 2 بار هم خطای پنالتی مرتکب شده است. انتقادات از این مدافع اروگوئه ای به خصوص پس از اخراج او مقابل پاری سن ژرمن به اوج رسیده است. آرائوخو امشب هم یک خطای پنالتی قابل اجتناب انجام داد و کار بارسلونا را سخت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان