Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-03@13:39:17 GMT

دستگیری ۷ عضو باند تجاوز به عنف در گرگان

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۸۶۹۵۱

به گزارش ایلنا، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان گفت: اعضای باند متجاوزان به عنف در پوشش مسافرکش دست به این اقدام مجرمانه می‌زدند و از اعمال شنیع خود فیلم می‌گرفتند و قربانیان را تهدید می‌کردند در صورت شکایت، فیلم را در فضای مجازی پخش می‌کنند.

وی درباره روش کار این باند ۸ نفره گفت: دو نفر از اعضای باند یکی به عنوان راننده و دیگری به عنوان مسافر در صندلی جلوی خودرو پراید با شیشه‌های دودی می‌نشستند و در محل‌های شلوغ و پر رفت و آمد شهر گرگان، زنان و دختران تنها را سوار می‌کردند و با تهدید چاقو، قربانیان را به مخفیگاه خود در یکی از شهر‌های اطراف گرگان می‌بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری گلستان گفت: نخستین شکایت از اعضای این باند مرداد امسال زمانی در دادگستری ثبت شد که یکی از قربانیان، شجاعت به خرج داد و با طرح شکایت سبب تشکیل این پرونده شد.

هادی هاشمیان، با بیان این که طی مدت کوتاهی دو قربانی دیگر هم که با این روش، گرفتار شده بودند شکایت کردند گفت: همین امر قاضی پرونده را به این نتیجه رساند که پای یک باند تبهکار درمیان است و به صورت ویژه کار تحقیقات و بررسی شواهد و مدارک را آغاز کرد و در مدت کوتاهی اعضای این باند شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: اعضای این باند ۸ نفرند که ۷ نفرشان دستگیر شده‌اند و یک نفر دیگر تحت‌تعقیب است.

هاشمیان با بیان اینکه احتمالا تعداد قربانیان این باند تبهکار بیشتر هستند گفت افراد آسیب دیده از این باند برای طرح شکایت به شعبه دو کیفری یک استان به نشانی گرگان، بلوار شهید کلانتری (بلوار کمربندی)، خیابان دانشجو، دادگستری کل استان مراجعه کنند.

این مقام ارشد قضایی استان با بیان این که رسیدگی به پرونده اعضای این باند شیطانی را دو قاضی پیشکسوت و توانمند استان بر عهده دارند گفت: در کوتاهترین زمان اعضای این باند به سزای اعمال شنیع خود می‌رسند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۶۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قربانیان سیل کنیا به حدود ۱۹۰ نفر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، براساس اعلام دولت کنیا، در پی بارندگی شدید و وقوع سیل و رانش زمین در این کشور، تاکنون ۱۸۸ نفر جان باخته‌اند.

براساس اعلام وزارت کشور و دولت ملی کنیا، بارش‌ها و طوفان‌های سیل‌آسیا در بیش از ۲۸ استان از مجموع ۴۸ استان این کشور به آوارگی گسترده در کنیا منجر شده و حدود ۲۰۰ هزار نفر از بالغ بر ۳۳ هزار خانوار را تحت‌الشعاع قرار داده است.

وزارت کشور کنیا در بیانیه‌ای اعلام کرد: در مجموع ۱۲۵ نفر مصدوم شده و ۹۰ تن مفقود هستند.

مقامات کنیا و نهادهای بشر دوستانه از مردم این کشور خواسته‌اند تا از حضور در مناطق سیل‌زده و صعود به ارتفاعات و رانندگی در هنگام بارندگی سنگین خودداری کنند.

کد خبر 6095350

دیگر خبرها

  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • دستگیری باند سارقان کابل‌های مترو
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • افزایش قربانیان سیل کنیا به حدود ۱۹۰ نفر
  • ترکیه به شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل می‌پیوندد
  • ورود ترکیه به عنوان حامی در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل
  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • دستگیری ۱۲ نفر از باند قمار در گلستان/ تراکنش‌های غیر مجاز فراتر ۶۰۰ میلیارد تومان بود
  • شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان پذیرفته نشد