Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه وبویراحمد از پروژه های گردشگری و سرمایه‌گذاری شهرستان باشت بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه وبویراحمد، از پروژه‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری شهرستان باشت دیدن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید صفائی در این بازدید با بیان اینکه شهرستان باشت در محور گردشگری جنوب کشور قرار دارد گفت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهرستان باشت ضروری است.

وی با بیان اینکه هم اکنون 14پروژه گردشگری و سرمایه گذاری در شهرستان باشت در حال اجرا است،اظهار کرد: از این تعداد 6طرح بومگردی،4 طرح مجتمع خدمات رفاهی و تفریحی،2طرح اردوگاه گردشگری و 2طرح دیگر اردوگاه زیارتی و سیاحتی است.

صفائی با بیان اینکه به دنبال جذب تسهیلات ارزان قیمت برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری مناطق مختلف کهگیلویه وبویراحمد هستیم، تصریح کرد: در سال جاری بالغ بر 12میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در حوزه گردشگری شهرستان باشت پرداخت شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه وبویراحمد نیز از پرداخت 1میلیارد و پانصد میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی صنایع دستی در شهرستان باشت خبرداد و گفت: این تسهیلات از محل اعتبارات اشتغالزایی روستایی پرداخت شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۷۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از نیمه‌تمام بودن ۲۷۰ واحد مسکونی خسارت دیده از زلزله سال ۱۳۹۹ در سی‌سخت خبر داد و گفت: پیگیر اختصاص اعتبار یه این واحدها هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا، امروز_ پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ در نشست با مدیران بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: میانگین پرداخت تسهیلات بانکی مقاوم‌سازی واحدهای روستایی در سطح کشور ۵۵ درصد بوده اما در استان ۶۲ درصد است که نشان دهنده همکاری خوب و مطلوب شبکه بانکی در این حوزه است.

وی با تاکید بر کوتاه شدن زمان پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن به متقاضیان افزود: بانک‌های استان زمان طولانی پرداخت تسهیلات مسکن را کمتر کنند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه پنج هزار و ۳۰۰و احد روستایی برای مقاوم‌سازی به بانک‌های عامل استان معرفی شد که انتظار می‌رود بانک‌ها پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی به این تعداد واحد را تسریع کنند. گفت: نظارت بر اعطای تسهیلات بانکی ضرورت دارد و چنانچه تسهیلات در جای درست خود هزینه شود دغدغه‌ها و نگرانی‌ها از بین می‌رود.

وی تصریح کرد: در جلسات کارگروه امور زیربنایی طرح‌های گردشگری مصوب می‌شوند و اعتبار دریافت می‌کنند، اما این اعتبارات در جای درست خود هزینه نشدند که حوزه مسکن نباید این‌گونه باشد.

روستا خاطرنشان کرد: تسهیلات مسکن روستایی توسط بانک‌ها از جمله بانک مسکن و بنیاد مسکن به خوبی رصد می‌شود و انحرافی در این خصوص وجود ندارد.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات به واحدهای خسارت دیده در زلزله سال ۱۳۹۹ شهر سی سخت، گفت: از مجموعه یک هزار و ۴۰۰ واحدی که در زلزله دچار خسارت شد ۲۷۰ واحد نیمه تمام مانده است که در حال پیگیری اختصاص اعتبار به این واحدها هستیم.

کد خبر 750009

دیگر خبرها

  • شدت و حجم باورنکردنی باران در کهگیلویه‌وبویراحمد | ویدئو
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • ثبت سفارش فروش ۳۸۰ میلیارد صنایع دستی سیستان و بلوچستان
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا
  • ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو
  • تعطیلی تمام اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • مرکز مازندران بر مدار توسعه گردشگری قرار گرفت