Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجاه و دومین نشست هیات اجرایی صبح امروز با حضور دکتر صالحی امیری و اعضای هیات اجرایی در دفتر ریاست کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پنجاه و دومین نشست هیات اجرایی صبح امروز با حضور دکتر صالحی امیری و اعضای هیات اجرایی در دفتر ریاست کمیته ملی المپیک برگزار شد.

کیکاوس سعیدی سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک در اینباره گفت: در نشست امروز در خصوص چهل و هفتمین مجمع عمومی سالیانه کمیته که تقریبا یک ماه دیگر برگزار خواهد شد بحث و تبادل نظر شد و در همین زمینه گزارش حسابرسی سالانه کمیته جهت ارائه در مجمع عمومی در هیات اجرایی قرائت شد که مورد تصویب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: همچنین تعدادی از درخواست‌های واصله فدراسیون‌ها جهت مساعدت‌ مورد برسی قرار گرفت و تصمیمات حمایتی لازم اتخاذ گردید که با توجه به تغییرات بوجود آمده در اساسنامه و بهنگام سازی تشکیلات سازمانی کمیته و ساختار آن با کلیات تاپ چارت، پیشنهاداتی ارائه شده و به تصویب رسید.

وی در پایان افزود: بنا بر درخواست فدراسیون اسکی جهت اعزام کاروان کمی و کیفی ورزشی کشورمان به بازی‌های زمستانی المپیک جوانان در لوزان سوئیس، مقرر شد تا حمایت‌های مادی لازم صورت پذیرد تا ورزشکاران بدون دغدغه راهی این مسابقات شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، انجمن علمی زبان و ادبیات عربی با همکاری کانون قرآن و عترت دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی به مناسبت شهادت امام صادق(ع) نشستی را برگزار می‌کند.

عنوان این نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» است که با حضور ماموستا مامد کلشی‌نژاد امام جمعه اهل‌سنت ارومیه و مشاور استاندار آذربایجان‌غربی در امور اهل سنت برپا می‌شود.

همچنین مجید شاکر سلماسی به عنوان نویسنده و تحلیلگر تقریب مذاهب اسلامی نیز در این نشست حضور خواهد داشت.

این نشست تخصصی امروز 15 اردیبهشت، ساعت 15 در بستر فضای مجازی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • آغاز دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲ امروز
  • آنچه در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای شیراز گذشت
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • دومین نشست «عصابیفکن» برگزار شد
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود
  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!