Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@13:38:55 GMT

مشکلات حقوقی و قضائی شهرک صنعتی سدید کرمان حل شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۸۷۸۲۳

مشکلات حقوقی و قضائی شهرک صنعتی سدید کرمان حل شد

ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: مهمترین شاخصه فعالان شهرک صنعتی سدید در این است که توقعی از دولت ندارند و تنها انتظار آنها این است که دیگران مانع توسعه و رشدشان نشوند و به آنان فرصت اثبات توانایی‌هایشان داده شود و حقیقتا اهتمام آنان قابل ستایش می‌باشد.

"یدالله موحد" در حاشیه بررسی و رفع مشکلات شهرک صنعتی سدید گفت: با ورود به موقع دستگاه قضائی استان کرمان، مشکلات حقوقی، قضائی در رابطه با زیرساخت های این شرکت برطرف شد و کارگاه های تولیدی این شهرک از این به بعد می توانند از امکاناتی از قببل گاز صنعتی و فیبر نوری بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شهرک صنعتی سدید سند گویایی از خلاقیت جمعی از جوانان مومن که با توکل به خداوند متعال و اراده جمعی و با بهره‌گیری از حداقل امکانات مادی توانستند یک الگوی کامل اقتصاد مقاومتی پیاده و محصولات مختلف تولید و به بازار مصرف عرضه کنند.

رییس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: مهمترین شاخصه فعالان این شهرک این است که توقعی از دولت ندارند و تنها انتظار آنها این است که دیگران مانع توسعه و رشدشان نشوند و به آنان فرصت اثبات توانایی‌هایشان داده شود و حقیقتا اهتمام آنان قابل ستایش می‌باشد.

وی تلاش وافر این جوانان در ایجاد شرکت های دانش بنیان و تولید محصولات دانش بنیان را از دیگر برجستگی‌های جوانان فعال در این شهرک برشمرد و اظهار کرد: این جوانان برای تحقق آرمان‌خای خودشان، پارک علم و فناوری را در این شهرک راه‌اندازی کرده‌اند و در این راستا نیز همه مدیران وظیفه دارند از این جوانان مسجدی حمایت و موانع فرآروی آنها را برطرف کنند که در این صورت در آینده نزدیک شکل‌گیری یک الگوی تولیدی صنعتی شاهد خواهیم بود.

موحد تصریح کرد: ستاد حمایت قضائی دادگستری استان کرمان از سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی حمایت همه جانبه را خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، شهرک صنعتی سدید در فاز اول ۲۲۰ واحد دارد که تا امروز در این شهرک حدود ۲۲ واحد فعال و ۱۰ واحد در حال راه اندازی هستند. گفتنی است که در حال حاضر ۱۳۰ نفر در این شهرک مشغول به کار هستند که تا پایان سال به ۲۰۰ فر خواهند رسید ضمن اینکه اگر همه واحدهای آن فعال شوند زمینه اشتغال حدود یک هزار نفر فراهم خواهد شد.

براساس این گزارش؛ تکمیل زیرساخت ها از مهمترین درخواست های این شهرک صنعتی است و برخی واحدهای فعال نیز مشکلاتی از جمله نقدینگی دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی رئیس کل دادگستری استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۷۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم

ایسنا/هرمزگان با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد کشور ، سند ۴۵ هکتار زمین های شهرک صنعتی فجر در منطقه آزاد قشم صادر شد.

رئیس سازمان ثبت اسناد کشور در قشم گفت: مساحت شهرک صنعتی فجر قشم دو هزار و ۸۰۰ هکتار است که پیش از این برای دو هزار و ۷۰۰ هکتار آن سند صادر شده بود.
حسن بابایی افزود: با واگذاری هفت هزار و ۱۴۲ فقره سند معروف به رفسنجان در قشم، این مشکل دیرینه هم با تدبیر مسئولان ثبت اسناد هرمزگان و سازمان منطقه آزاد قشم حل شد.

وی گفت: در این سفر مشکل نداشتن قولنامه برخی املاک و زمینهای مردم نیز پیگیری شد.

وی از دادستان انقلاب و عمومی شهرستان قشم و رئیس اداره ثبت اسناد این شهرستان خواست در خصوص حل مشکلات واگذاری ۸۰ هزار هکتار زمین از سوی اداره منابع طبیعی هرمزگان به کارآفرینان برای ایجاد حوضچه‌های آبی پرورش آبزیان جزیره نیز بررسی و اقدام کنند.
بازدید از زندان قشم، اداره پزشکی قانونی، گمرک ایران و املاک‌ تملیکی هم بخش دیگری از برنامه‌های سفر حسن بابایی به قشم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تا پایان سال در ۹۲ نقطه نیروگاه خورشیدی برای شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود
  • آزادسازی۲۰ هزار مترمربع زمین راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین های راکد در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست
  • صدور سند مالکیت شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان