Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@17:06:34 GMT

حافظان نظم و امنیت در کرمانشاه تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۸۷۹۳۸

حافظان نظم و امنیت در کرمانشاه تجلیل شدند

گروه اجتماعی ــ در آئینی اصناف و بازاریان از حافظان نظم و امنیت در کرمانشاه تجلیل کردند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، مراسم تجلیل از حافظان نظم و امنیت در کرمانشاه امروز، 30 آذرماه در سالن شهدای اصناف کرمانشاه با حضور مسئولان، بازاریان و خانواده شهدای استان برگزار شد.

در این مراسم رضا سلیم ساسانی، رئیس اتاق اصناف کرمانشاه با بیان تعامل ارزنده بین پلیس و اتاق اصناف بیان کرد: در این بحث و از نظر تعامل، اتاق اصناف استان رتبه برتر را در کشور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی امنیت بازار را مرهون نیروهای انتظامی، امنیتی، سپاه و بسیج اصناف دانست و افزود: امنیت بالایی در جامعه با محوریت نیروی انتظامی برقرار است. همگام بودن با مردم از خصوصیات نیروی انتظامی است و حضور این نیروهاست که موجب دلگرمی بازاریان می‌شود.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه تأکید کرد: اصناف با حمایت از حافظان نظم و امنیت مرهون خون شهید جواهری و صدها شهید دیگر هستند.

در این مراسم از زحمات سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه و خانواده شهید جواهری تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه اجتماعی تجلیل حافظان نظم و امنیت اتاق اصناف اصناف و بازاریان سردار جاویدان شهید جواهری اتاق اصناف استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۷۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، آئین نکوداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و روز قشر بسیج ورزشکاران در زورخانه مرحوم عمادی ساری برگزار شد.

 در این آیین از خانواده شهدای ورزشکار، مهرادعلی بابایی و علی معلم کلایی، تجلیل و همچنین شهید شاخص ورزشکار سال ۱۴۰۳ کشور شهید سعید شبان گورچین قلعه ،معرفی و از تمثال این شهید رونمایی شد.

همچنین با حضور حجت الاسلام یاسر طاهری، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، غفارپور مسئول بسیج ورزشکاران مازندران، طورسوادکوهی و باقری روسای هیات زورخانه‌ای و کبدی استان و ساری، شریفی عضو شورای شهر ساری، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و روسای هیات‌های ورزشی ساری و قهرمانان ، از پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان مروجان فرهنگ و منش پهلوانی تجلیل شد.

 

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی