Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش روز شنبه مرکز رشد استعدادهای درخشان، براساس شرایط اعلام شده برای شرکت در دوازدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی، تمام دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای دانشگاه ها/ دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور شاغل به تحصیل می‌‏توانند بدون در نظر گرفتن معدل کل و سال تحصیل در تمامی حیطه های المپیاد شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 دانشجویانPhD و دستیاران (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی) فقط می توانند در حیطه «مطالعات میان رشته ای علوم انسانی و سلامت» و «کارآفرینی در بستر دانشگاه های هزاره سوم» شرکت کنند. 

دانش ‏آموختگانی که تا تاریخ برگزاری اولین آزمون از مجموعه آزمون‏ های کشوری المپیاد در هر دوره کمتر از شش ماه از فارغ‏ التحصیلی آنها گذشته باشد، می توانند در المپیاد شرکت کرده و دانشجویان حائز رتبه اول در المپیادهای پیشین نمی توانند در المپیاد دوره بعد در آن حیطه شرکت کنند (شرکت در حیطه های دیگر بلامانع است).

مرحله اول آزمون غربالگری دوازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی فروردین ماه و مرحله دوم نیز مرداد ماه برگزار می شود. 

هدف از برگزاری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی، شناسایی، هدایت، رشد، شکوفایی و فراهم کردن زمینه های بهره مندی از توان دانشجویان مستعد در اولویت های نظام آموزش علوم پزشکی یا نظام سلامت از طریق ارزیابی های چالشی و رقابتی برای فراهم کردن زمینه رشد کشور و حل مشکلات کلان کشور است. 

برچسب‌ها علوم پزشکی المپیاد دانشجویان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علوم پزشکی المپیاد دانشجویان علوم پزشکی المپیاد دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۷۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: خوابگاه دانشجویی ملکی پسرانه دانشکده پرستاری طبس به همت صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و با هزینه ۲ میلیارد تومان بهسازی شد.


صالحی نیا افزود: این خوابگاه با زیربنای تقریبی ۷۰۰ مترمربع دارای ۱۴ سوئیت است که اکنون ۸۴ دانشجوی پسر دانشکده پرستاری طبس، در آن مستقر شدند.

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس