Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@16:01:12 GMT

ارکستر پارسوآ با دو خواننده به صحنه می‌رود

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۸۸۰۱۸

ارکستر پارسوآ با دو خواننده به صحنه می‌رود

کنسرت ارکستر پارسوآ به خوانندگی نوید نوروزی و مهدی عطایی در تالار رودکی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، ارکستر «پارسوآ» به رهبری احمد مقدسی‌زاده و با خوانندگی نوید نوروزی و مهدی عطایی، پانزدهم دی 1398 در تالار رودکی به صحنه می‌رود.

این ارکستر از حدود ۴۰ نوازنده سازهای زهی، بادی چوبی، کوبه‌ای و سازهای ایرانی تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اجرا شامل چند قطعه‌ی بی‌کلام و چند قطعه‌یِ همراه با آواز است. «سبکبال» از حسین دهلوی، «پرواز» برای قانون و ارکستر از بهزاد عبدی و «رقص با باران» برای قیچک و ارکستر اثر بهزاد عبدی، قطعه‌های بی‌کلام این کنسرت هستند.

آثاری که در این کنسرت با آواز همراه هستند عبارتند از: «به نگاهم بنگر» اثری از پرویز یاحقی با شعر بیژن ترقی و تنظیم شهرام توکلی، «به یاد صیاد» آهنگساز جواد لشگری، تنظیم کننده مرتضی حنانه و شعر نیر سینا، «قرارم باش» آهنگ و تنظیم  شهرام توکلی با شعری از سهیل محمودی، «بمان در خیالم» آهنگ و تنظیم احمد مقدسی زاده با شعری از شیرین خسروی، «ای بهار من» آهنگساز علی تجویدی با شعری از منیره طاها و تنظیم علی اکبر قربانی، «عاشق مشو» آهنگساز محمود ذوالفنون و تنظیم مهدی پناهی با شعری از رضا ثابتی، «برف پیری» آهنگساز جواد لشگری، تنظیم احمد مقدسی زاده با شعری از رحیم معینی کرمانشاهی.

نوید نوروزی خواننده‌ای است که در اجرای پیش‌رو در کنار ارکستر «پارسوآ» به صحنه می‌رود. او از 13 سالگی آموزش آواز را نزد استاد علی‌اصغر شاهزیدی آغاز و از همان زمان نواختن تنبک، تار و سه‌تار را دنبال کرد. رشته تحصیلی نوروزی فلسفه است و فوق لیسانسش را در اُتاوا یونیورسیتی، دانشگاه سینت پُل گرفته است.

نوروزی اردیبهشت امسال خواننده گروه خُنیاگران مهر بود که در سویس به اجرای برنامه پرداختند. او همچنین فروردین‌ماه با ارکستر سازهای ملی به رهبری علی‌اکبر قربانی در بوستان آب و آتش اجرای خیابانی داشت.

نوید نوروزی هم‌اکنون در حال آماده‌سازی آلبومی براساس ساخته‌های جواد لشگری است که به زودی روانه بازار موسیقی خواهد شد.

ارکستر «پارسوآ» با هدف اعتلای موسیقی ایران و بدون حمایت‌های دولتی در دی ماه 1397 فعالیت رسمی خود را با اجرا در جشنواره موسیقی فجر البرز آغاز کرد. اجرای پانزدهم دی آغاز فصل جدیدی در کارِ ارکستر «پارسوآ» است.

موسسه فرهنگی و هنری دنگ‌دنگ کوبان برگزاری کنسرت پارسوآ را برعهده دارد. علاقه‌مندان برای حضور در این کنسرت و تهیه بلیت، می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد شب یلدا انتخابات مسجد خطبه های نماز جمعه نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد انتخابات مجلس سالن رودکی اجرای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۸۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!

از اواسط سال ۱۳۸۸ قرار بر این شد که آهنگ اختصاصی باشگاه پرسپولیس ساخته شود و اتفاقا برای تکمیل پروژه مذکور گروهی از بزرگان این باشگاه دعوت شدند تا بخش‌هایی از آهنگ مورد نظر با صدای آن‌ها ضبط شود. حرکتی که چند ماه به طول انجامید و بسیاری از بزرگان پرسپولیس برای تکمیل پروژه مذکور به استودیو رفتند و اجرا کردند.

به گزارش خبرورزشی، این روزنامه هم هفتم اردیبهشت سال ۱۳۸۹ گزارشی اختصاصی از حضور علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا در استودیوی محل ضبط این سرود منتشر کرد و در مورد علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا که برای شرکت در پروژه مذکور به استودیو رفته بودند، نوشت. علی دایی قسمتی از این سرود را خواند و مهدوی‌کیا هم در دکلمه آن مشارکت داشت. سرودی که هم اکنون در اینترنت موجود است و ماندگار شد.

دیگر خبرها

  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • دور جدید اجراهای پاپ در استان خوزستان آغاز شد
  • ماجرا‌های کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس
  • ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • برگزاری دو رویداد بین‌المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم»
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت