Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- احد گودرزیانی پژوهشگر انقلاب و دفاع مقدس و از اعضای انجمن خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس روز گذشته دار فانی را وداع گفت. تاریخ انتشار: 15:32 - 30 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۸۹۲۱ به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، احد گودرزیانی سال ۱۳۴۸ در تهران متولد شد. تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی در رشته زبان و ادبیات فارسی ادامه داد و روزنامه‌نگاری را نیز در مرکز گسترش آموزش رسانه‌ها فرا گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از ۱۹ سالگی به‌عنوان نویسنده و خبرنگار با روزنامه‌ها و مجلات گوناگون همکاری داشته است.   وی از سال ۱۳۷۲ به عنوان پژوهشگر و نویسنده در حوزه هنری مشغول به کار بوده و از سال ۱۳۷۵ مدیریت داخلی دوهفته‌نامه کمان را نیز به‌عهده داشته است و علاوه بر حوزه هنری همکاری‌هایی را نیز با دفتر ادبیات و هنر مقاومت و انتشارات سپاه پاسداران انجام داده است. بیشتر بخوانید:  برای مشاهده خبر درگذشت زهرا عبدالمحمدی  خبرنگار پارلمانی  اینجا کلیک کنید وی در دومین و سومین همایش تجلیل از خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس (اسفند ۷۸ و اردیبهشت ۸۰) برای آثارش در دوهفته نامه کمان به عنوان نویسنده و خبرنگار نمونه برگزیده شد.   «روزشمار ۱۵ خرداد، جلد اول، جلد دوم، جلد چهارم سال ۱۳۴۰»، «به داد ما برسید»، «باغ انگور، باغ سیب، باغ آیینه»، «خرمشهر خانه رو به آفتاب» و «نیمه پنهان یک اسطوره» از جمله آثار مرحوم احد گودرزیانی هستند.   مراسم تشییع مرحوم احد گودرزیانی فردا یکشنبه یکم دی‌ماه ساعت ۹صبح از مقابل حوزه هنری به نشانی، خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ برگزار می‌شود.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حوزه هنری اخبار ادبیات نویسندگان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان

دریافت 7 MB کد خبر 6096179

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس
  • تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس در ۲ شهر خوزستان تشییع می‌شود
  • ۱۵ اردیبهشت، تشییع پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس در خوزستان
  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • تشییع پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس، فردا در خوزستان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان