Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز از دریافت حدود ۳۵۰ اثر در جشنواره شهر و رسانه خبر داد.

سعید حاجی زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: جشنواره شهر و رسانه از اواخر آبان ماه سال جاری با انتشار فراخوان آغاز به کار کرده بود که پس از یک بار تمدید، اهالی رسانه تا امروز، ۳۰ آذر آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دریافت ۳۵۰ اثر، افزود: با توجه به اینکه شهر و رسانه یک جشنواره تخصصی در حوزه شهری بوده و محورهای خاصی در حوزه شهری مد نظر این جشنواره است، می‌توان گفت شاهد استقبال خوبی از سوی اهالی رسانه بودیم.

وی تشریح کرد: آن دسته از اهالی رسانه که نتوانسته‌اند تا امروز آثار خود را به دبیرخانه ارائه کنند، حداکثر تا ساعت ۱۶ فردا(یکم دی) می‌توانند نسبت به تحویل آثار خود اقدام کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: بخشی از وظایف اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز حوزه رسانه و اطلاع رسانی اقدامات مجموعه مدیریت شهری برای مردم است که این جشنواره فرصت خوبی برای شناسایی و شکوفایی استعدادهایی است که در این زمینه فعالیت می‌کنند.

وی یادآور شد: علاقمندان آثار خود را در ۹ قالب "خبر، گزارش، گفت و گو، یاداشت و سرمقاله، عکس خبری، کاریکاتور، اینفوگرافی-موشن گرافی، طنز شهری و ویدئو در محورهای آموزش شهروندی، حمل و نقل عمومی، محیط زیست، بازآفرینی شهری، آسیب های اجتماعی، گردشگری، خدمات شهری، فرهنگ، هنر و ورزش و تبریز شهر ایمان و غیرت" به این جشنواره ارسال کردند.

وی ویژگی مهم این جشنواره را اختصاص ویژه‌ترین جایزه برای موضوع نقد برتر(جایزه ویژه شهید مهدی باکری) دانسته و گفت: دیگر بخش‌های ویژه این جشنواره شامل آتش سوزی بازار تبریز (سرای ایکی قاپیلی)، پیاده روی اربعین (روایت سفر عشق) و نقش نظام بانکی در تحقق شهر هوشمند خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، مراحل بعدی روند برگزاری این جشنواره از جمله داوری و مراسم اختتامیه متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۸۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت

محمدرضا دشتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهرداری جزیره راهبردی خارگ از بدو تأسیس تاکنون در مسیر خدمت به شهروندان، مسیرهای فراز و نشیب زیادی را پشت سر گذاشته است.

وی افزود: در چند سال اخیر و با حضور شعیب بحرینی نسبت به گذشته خدمات حوزه فرهنگی و عمرانی، شهرداری شتاب بیشتری به خود گرفته به طوری که میزان رضایت مندی مردم از شهرداری افزایش یافته که نشان از خدمات ارزشمند این حوزه برای توسعه هرچه سریع‌تر سیمای شهری خارگ است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: با همدلی، همراهی و تعامل و همکاری ادارات و همراهی مردم، مشکلات جزیره خارگ رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، از سوی محمدرضا دشتی زاده بخشدار ویژه خارگ از شعیب بحرینی شهردار اسبق خارگ به مناسبت بازنشستگی و پایان خدمت وی در این شهرداری تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6095361

دیگر خبرها

  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • آماده سازی ۴۰۰ نقطه در کرمانشاه برای تبلیغات کاندیداهای مجلس
  • ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان در زنجان شکل گرفت
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور