Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شهرداری فردیس به میزان خسارت وارد شده به ساختمان‌های زیرمجموعه شهرداری این شهر در ناآرامی‌های اخیر اشاره کرد و افزود: خسارت اولیه برآورد شده ۵۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تمان بوده است.

به گزارش ایمنا، مسعود نجفی با بیان اینکه اعتبار احداث مجموعه تندرستی پارک بهشت فردیس دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده است، اظهار کرد: در پارک بهشت پیست دوچرخه سواری و ۱۱ هزارمتر مربع پیاده راه تندرستی جانمایی شده است و در قسمت تندرستی پارک ۴۰ دستگاه وسایل تندرستی و دیگر ملزومات لازم نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در دو ماه اخیر پارک بهشت مورد بهسازی و بازسازی قرار گرفت، افزود: احداث دو لاین کندرو مجاورت این پارک مدنظر است، یکی از آن‌ها برای دسترسی به اراضی شهرداری است که در آینده این زمین‌ها برای استفاده تجاری و اداری بهره‌برداری می‌شود.

سرپرست شهرداری فردیس گفت: یک لاین کندرو دیگر در مجاورت پارک بهشت به عرض ۲۴ متر تعبیه شده که برای اضافه شدن به عرض بلوار مصلا پیش‌بینی شده است.

نجفی با بیان اینکه بحث استاندارسازی ست‌های تندرستی در مجموعه پارک بهشت به تأیید سازمان استاندارد رسیده است، افزود: خرید وسایل از شرکت‌های معتبر انجام شده است.

وی با اشاره به دیگر پروژه‌های در دست اجرا در این مجموعه، گفت: مجموعه تندرستی و پارک حاشیه بلوار نیروگاه در حال انجام است، همکاران تلاش می‌کنند این پروژه ۱۴ هکتاری هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

سرپرست شهرداری فردیس به سرانه فضای سبز شهر فردیس اشاره کرد و گفت: فضای سبز شهر پس از جدایی از کرج کمتر شده است به همین منظور توسعه فضای سبز به صورت ویژه‌ای در دستور کار است.

وی با اشاره به ساختمان جدید شهرداری فردیس اظهار کرد: با همت مدیریت شهری، ساختمانی برای شهرداری خریداری شده است که البته در بحث بهسازی و تجهیز تغییراتی نیاز دارد، اما تلاش ما این است در سه تا چهار روز آینده نیروها در آنجا مستقر شوند تا ارایه خدمات به شهروندان به بهترین شکل ممکن انجام شود، قصد داریم تا دهم دیماه بهره برداری رسمی از ساختمان انجام شود.

سرپرست شهرداری فردیس به میزان خسارت وارد شده به ساختمان های زیرمجموعه شهرداری فردیس اشاره کرد و افزود: با همکاری مجموعه‌هایی از جمله اداره کل دفتر فنی و همچنین مدیریت بحران استانداری البرز جلساتی برگزار شد خسارت‌ها اعلام و جمع بندی صورت گرفت که طبق آن خسارت اولیه برآورد شده ۵۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

نجفی گفت: خسارت‌های وارده در بخش‌هایی از جمله معابر، تأسیسات شهری، ساختمان مرکزی شهرداری فردیس، ساختمان مناطق یک و دو شهرداری این شهر، فرهنگسرای گلستان، سازمان فرهنگی و در کل بخش‌هایی از زیرمجموعه شهرداری بوده که دچار آسیب و حریق شده است.

کد خبر 402212

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرداری کرج اغتشاشات اخیر ایران افزایش قیمت بنزین سهمیه بندی بنزین مدیریت شهری شهروند حقوق شهروندی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۸۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) تعبیر خواب شهرداری زاکانی برای پارک‌های تهران

مهدی شیرزاد، جامعه‌شناس و از مدیران سابق حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در گفتگو با «اکوایران» می‌گوید خوابی که شهرداری فعلی برای بوستان‌های فرامنطقه‌ای دیده است، طولانی است.

او مدعی است برخی از شهرداران مناطق مکلف شدند تا زمینی در پارک منطقه‌ای در اختیار پیمانکار بگذارند و مسجد و فرهنگسرا و فضای فرهنگی در فضای داخلی پارک‌ها ایجاد شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) تعبیر خواب شهرداری زاکانی برای پارک‌های تهران
  • درختانی که از داخل ساختمان عبور کردند
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • ماجرای کاشت ساختمان در پارک‌های تهران
  • صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم تشکیل می‌شود
  • خسارت ۳۰ میلیاردی بارندگی به عشایر در چهارمحال و بختیاری
  • کاشت ساختمان در پارک‌های تهران؛ ممنوع یا مجاز؟
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • جاده تندرستی شاهرود