Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@16:06:13 GMT

آمار شش ماهه بانکداری الکترونیک

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۸۸۱۵۱

بانک مرکزی: در شش ماهه نخست امسلا بیش از 20 میلیون تراکنش در سامانه شتاب صورت گرفت که رشد 25 درصدی نسبت به سال قبل را نشان می دهد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بانک مرکزی اعلام کرد؛ درسامانه «شتاب» تعداد ۲۰، ۴۰۱ میلیون تراکنش پردازش و مبلغ ۲۲، ۸۷۱، ۰۲۷ میلیارد ریال تسویه صورت گرفت که نسبت به دوره مشابه در سال قبل به ترتیب ۲۵ و ۲۷ درصد رشد را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین در سامانه «شاپرک» تعداد ۲۷، ۶۵۸ میلیون تراکنش پردازش و مبلغ ۱۴، ۷۵۳، ۳۰۴ میلیارد ریال تسویه صورت گرفت که نسبت به دوره مشابه در سال قبل به ترتیب ۲۸ و ۲۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.

در سامانه «پایا» تعداد ۸۷۴ میلیون تراکنش پردازش و مبلغ ۱۹، ۰۹۷، ۴۷۸ میلیارد ریال تسویه انجام شد که نسبت به دوره مشابه در سال قبل به ترتیب ۳۳ و ۳۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

آمار‌ها حاکی از آن است که در سامانه «ساتنا» تعداد ۱۳، ۶ میلیون تراکنش با مبلغ ۶۱، ۸۷۸، ۱۴۷ میلیارد ریال تسویه صورت پذیرفته است که نسبت به دوره مشابه در سال قبل به ترتیب ۸۲ و ۱۴۴ درصد رشد را نشان می‌دهد.

در سامانه «چکاوک» تعداد ۴۷ میلیون چک تبادل شده که مبلغ چک‌های مذکور ۱۵، ۸۲۵، ۹۹۹ میلیارد ریال می‌باشد که نسبت به دوره مشابه در سال قبل ۲۱- و ۶- درصد کاهش را نشان می‌دهد.

ضمناً در شش ماهه اول سال ۱۳۹۸ تعداد تراکنش‌های سامانه «صیاد» به عدد ۵۳، ۷۴۷، ۱۱۵ رسید که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۴۱۶، ۴۹ درصد رشد را نشان می‌دهد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بانک مرکزی سامانه شتاب تراکنش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال

به گزارش خبرگزاری مهر، اسحاق عامری، از اعطای سیاست‌های تأمین ۶ ماهه دوم به شرکت‌های تأمین کننده تجهیزات پزشکی خبر داد و گفت: به منظور تأمین به موقع اقلام تجهیزات پزشکی و جلوگیری از بروز هرگونه کمبود احتمالی سیاست ۶ ماهه دوم به شرکت‌ها اعطا می‌شود.

وی افزود: شرکت‌های متقاضی می‌توانند ظرفت مدت حداکثر ۱۰ روز نسبت به اخذ سیاست اقدام کنند.

به گفته معاون فنی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، در صورتی که شرکتی موفق به اخذ سیاست‌های اعلامی نشود، اداره کل تجهیزات پزشکی نسبت به جایگزینی با شرکت دیگر اقدام خواهد کرد.

کد خبر 6088864 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • آمار مرگ و میر در ایران؛ فوت مردان بیشتر از زنان
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • اعلام آمار مرگ و میرهای سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • بر اساس آمار سازمان ثبت احوال؛ سال گذشته مردان بیشتر فوت کردند
  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال