Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛عبدالمالک شنبه‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام گفت: عملیات فاز اول احداث جاده دسترسی به تنگه کافرین در شهرستان بدره با اعتبار ۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات محلی پایان یافت.

او افزود: بزرگ‌ترین طرح زیرساختی استان در حوزه گردشگری در شهرستان اجرا می‌شود که شامل جاده دسترسی به تنگه کافرین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنبه‌زاده با بیان این‌که تنگه کافرین به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و پربازدیدترین جاذبه گردشگری شهرستان بدره است بیان کرد: راه دسترسی به جاذبه گردشگری تنگه کافرین به منظور تسهیل در خدمات رسانی به گردشگران بهسازی شده است.

او ادامه داد: تنگه کافرین در شمال شهر بدره در جاده ایلام به دره شهر قرار دارد و رودخانه‌ای در این تنگه جریان دارد که پس از عبور از آن در شمال تنگه به رودخانه سیمره می‌ریزد و همچنین آثاری از معماری صخره‌ای دوران پیش از تاریخ در این تنگه به چشم می‌خورد که نشان از قدمت و اهمیت تنگه دارد.

شنبه‌زاده با اشاره به اینکه طول تنگه کافرین در حدود ۲ کیلومتر و ارتفاع آن از سطح دریا ۷۰۰ متر است، گفت: شهرستان بدره در جنوب استان ایلام یکی از مهمترین مناطق گردشگری استان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذب گردشگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۸۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم وحشتناک آب ورودی به تنگه زرانگوش در استان ایلام

به دنبال بارش باران حجم وحشتناک آب ورودی تنگه زرانگوش در ایلام را ببینید./تسنیم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لحظه هولناک ریزش کوه در ایلام + ویدئو
  • (ویدیو) لحظه وحشتناک ریزش کوه در جاده استان ایلام
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • خروش دوباره آبشار فصلی در تنگه تاریخی زرانگوش + فیلم
  • مسیر دسترسی به آبشار لوه به دستور دادستان گالیکش مسدود شد
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • حجم وحشتناک آب ورودی به تنگه زرانگوش در استان ایلام
  • اجرای طرح بیمه عشایر در شهرستان بدره
  • حجم وحشتناک سیلاب در تنگه زرانگوش بدره
  • وضعیت تنگه زرانگوش بدره ایلام بعد از بارش های سیل آسا